• Anonym (wetwetwet)

Ditt skönaste onanitips??

Hur onanerar du? Använder du hjälpmedel lr bara fingrarna??

• Svar på tråden Ditt skönaste onanitips??
  • Anonym (vatten)

Bästa tipset; bubbelbadkaret alla gånger

• Anonym (ff)

Ha ha,
    du vill ha runktips ...
    leta någon annanstans!

• Anonym (wetwetwet)

Anonym (ff) skrev 2009-12-12 00:56:43 följande:

Ha ha,du vill ha runktips ...leta någon annanstans!
    haha.. jag är tjej
  • Anonym (wetwetwet)

Anonym (vatten) skrev 2009-12-12 00:55:16 följande:

Bästa tipset; bubbelbadkaret alla gånger
    Hmm.. hurdå?
  • Anonym (ägget)

jag använder alltid mitt vibrerande ägg! helt outstanding.
    den följde med killens lösfitta, galet bra ju hehe :)
    använder ägget till klitorisstimulans.

på killen testade jag en grej, tog en rejäl klick med glidmedel, drog ner förhuden och gned ollonet i handen. varierar mellan öppen och sluten hand, löst och hårt. han håller på att avlida varje gång och nu vill han aldrig mer ha vanligt runk så att säga! :)

• Anonym (wetwetwet)

Anonym (ägget) skrev 2009-12-12 06:01:11 följande:

jag använder alltid mitt vibrerande ägg! helt outstanding. den följde med killens lösfitta, galet bra ju hehe :)använder ägget till klitorisstimulans.på killen testade jag en grej, tog en rejäl klick med glidmedel, drog ner förhuden och gned ollonet i handen. varierar mellan öppen och sluten hand, löst och hårt. han håller på att avlida varje gång och nu vill han aldrig mer ha vanligt runk så att säga! :)
    Åh.. jag tror jag förstår hur du menar med runk-tipset där.. Alltså... du smeker bara ollonet??
  • Anonym (lovegirl)

jag tar alltid en skön varm dusch, sen går jag naken in i sovrummet och lägger mig i sängen, och tar glidmedlet och häller över klitoris, sen smeker jag mig riktigt våt med fingrarna, sen tar jag dildon och fingrarna samtidigt och smeker mig själv tills jag kommer.

• Anonym (wetwetwet)

Anonym (lovegirl) skrev 2009-12-12 12:43:38 följande:

jag tar alltid en skön varm dusch, sen går jag naken in i sovrummet och lägger mig i sängen, och tar glidmedlet och häller över klitoris, sen smeker jag mig riktigt våt med fingrarna, sen tar jag dildon och fingrarna samtidigt och smeker mig själv tills jag kommer.
    Lät jätteskönt!! Vad har du för glidmedel??
  • Anonym (lovegirl)

Anonym (wetwetwet) skrev 2009-12-12 14:36:25 följande:

Anonym (lovegirl) skrev 2009-12-12 12:43:38 följande: Lät jätteskönt!! Vad har du för glidmedel??
    INVIT class (melon) heter den. luktar gott och så e den värmande ;) sååå skönt.
  • Anonym

eltandborsten ^^ läste det i en veckotidning engång och tänkte att d måste ju skava och göra ont, testade några år senare och det slår vibratorer och duschen med hästlängder..

Svar på tråden Ditt skönaste onanitips??