stövlar med skaftvidd xxxl
jag är en kfratig tjej och söker efter sidor affärer som har stövlar som inte kostar över 1000 kr som har stövlar med en vidd på ca 49 cm. behöver inte vara svenska sidor men de ska skicka hit
jag är en kfratig tjej och söker efter sidor affärer som har stövlar som inte kostar över 1000 kr som har stövlar med en vidd på ca 49 cm. behöver inte vara svenska sidor men de ska skicka hit
Hmm, kan du inte köpa en stövel med XL-vidd (de finns ju lite här o var, men utbudet är dåligt, jag vet) och sedan gå till en skomakare? Dom kan antingen lästa eller sy in en bra och snygg resår. Jag har ett par stövlar med XL-vidd, i äkta skinn, klassiska svarta (skomakaren tyckte dom var jättefina ). Mina vader är typ 46 tror jag. Köpte dom på Ica Maxi för 699kr
tack det var ett bra tips
skulle oxså vilja ha stövlar
vad kostar det hos skomakaren?
Hos min skomakare kostar det 320kr att lästa ut, oavset hur mycket. Men jag har hört betydligt lägre priser på andra ställen. Annars finns det någon sorts spray som man sprayar på skinnet, som gör det varm/elastiskt och vidgar sig.. men det är nog inte så jättemycket. Vad det kostar att sy in resår vet jag inte.
Jag köpte ett par med bred skaftvidd, de är från ecco så de kostade ju tyvärr över 1000:- men guuuud vad nöjd jag är med skorna. Slutar precis nedanför knät och är i äkta skinn.
någon som har tips på affäer som har större skaft ? bor ipiteå
Missteddy! Om du är till Luleå så finns det skor med vida skaft på Skorett s0m ligger inne i shopping. Sen så brukar Guns skor ha skor med vida skaft.