efter graviditet, normalt eller PCO:n som strular till det igen??
Lillkillen har nyss fyllt 1 år, han kom till med IVF.

Lillkillen har nyss fyllt 1 år, han kom till med IVF.
Jag undrar också lite om kroppen efter graviditet och förlossning.
Vår dotter fyller nio månader om ett par veckor och min kropp har inte kommit igång trots att jag delammar.... börjar bli orolig för jag känner ofta att jag blir så lätt varm... Är det något du eller någon annan här kanske känner av?
Blir lite orolig och vill gärna ta del av andras erfarenheter...
Jag hade f.ö som du beskriver med spottings för ett par år sen och sen övergick det till vanlig cykel... vet inte vad det berodde på, om det är vanligt när man har Pco? Länge sen jag hade det.
Det kanske krävs någon cykel innan allt blir som vanligt igen
jag har också pco och min dotter är ca 6 månader min mens kom tillbaka när hon var tre månader trots att jag helammade . sen kom den en vecka sent sen nio dagar sent och nu är jag gravid i v.4+6 på första försöket.......
ja det var så det blev för mig antar att jag har haft tur som haft sånt flyt
Uppdaterar med min "utveckling". Jag fick en ganska stor blödning 21:a, sen uppehåll, lite småfärgat och sen liten blödning 23:e. Sen totaltstopp. Nu börjar jag fundera om kroppen har blivit helt galen....
Kickstartar det annars för de flesta? I mars är vår tjej ett år så lite funderar jag på att ringa läkare redan nu i förberedande, för jag ska ju ändå dit och få hjälp med syskonförsök.
Efter mina 2 äldsta barn fick jag ingen mens utan fick hjälp med allt.. Nu efter nr 3 så har min mens kommit hyffsat regelbundet, men sedan jag började jobba natt & gick upp 4 kg har den börjat jävlats igen.. sist var det 120 dagar imellan..