Har ni berättat med en tröja?
Vi börjar närma oss vecka 12 och vi är nu fundersamma på hur vi berätta den stora nyheten för sambons föräldrar.
En klassisk "Jag ska bli storebror"-tröja?
Tips o ideer?
Var hittar man såna tröjor förresten?
Vi börjar närma oss vecka 12 och vi är nu fundersamma på hur vi berätta den stora nyheten för sambons föräldrar.
En klassisk "Jag ska bli storebror"-tröja?
Tips o ideer?
Var hittar man såna tröjor förresten?
familjetorget.se tror jag där har jag beställt en tröja gravid!!
Nästa gång jag ät garvid och vi ska berätta det så ska jag ha på en träja där det står bebbis på magen =)...men din ideé är inte helt fel heller!! Lycka till
Jag beställde en "Jag ska bli storebror" tröja hos www.Gladagrodan.se , jättefin
Hittade en bild på min blogg:
enrallybrudsbekannelser.webblogg.se/2009/july/storebror.html
Gör en egen tröja.
Bulle i ugnen.
Bakning pågår.
Leverans tid 9mån
Arbete pågår.
Under construction.
1+1=2 1+1 kan också bli 3 eller 4.
När jag väntade min dotter för 7 år sedan berättade vi genom en tröja fast vi väntade välldigt länge fram till v 19 med att berätta vi tog då ultraljudsbilden och trycket upp den på tröjan med en text där det stod denna bebis är i magen grattis farmor, farfar och mormor och morfar
Eller familjens namn.
1. pappans namn
2. Mammans namn.
3. första barnets namn.
4. ?
jag satte på en tröja på min lillebror som då var ca1år där det stod "morbror Den 28April-08"..tog in han i rummet och bytte tröja och sen fick han gå ut och leka!
Beställde den på en hemsida där man trycker tröjor så fick den hemskickad i brevlådan!
Vi ska berätta för våra föräldrar på julafton att vi väntar barn. De får var sin t-shirt där det står "Världens bästa farmor!" eller farfar, morfar, mormor. Ska bli spännande att se hur de reagerar. Är inte så mycket för det där klassiska "vi väntar barn" under middagsbjudningen.
www.spreadshirt.se - där kan du trycka vad du vill! Bra priser också.
var inne på spreadshirt, men fanns inte så liten storlek. Lilleman ligger mellan 86-92, mer åt 92, och på den sidan fanns minsta storleken 104 :(
när vi skulle avlöja allt för dagis så köpte vi en tröja "storebror" på rättviksmarknad...
Jag beställde en "Jag ska bli storebror" igår ifrån Gladagrodan.
Nu längtar jag tills den kommer!!!
Ska bli så roligt att få visa hela världen =)