Anonym (Mulliga tjejer?) skrev 2009-12-12 15:05:52 följande:
Vad gulligt skrivet:) Ja visst går jag naken hemma men jag kan inte förstå hur han kan tycka om former när det finns så mycket fastare ute.. Nu har vi varit tillsammans i 7 år och har en son på 10 månader. Men jag kan bli irriterad när han bara vill ta på min kropp och gärna kolla in en snabbis när jag duschar. Vet att jag inte har rätt till att bli det med det sitter nästan som en spärr hos mig.. Kan bara INTE förstå :( Men vill förstå:)
Det låter ungefär som mitt förhållande. Killen beundrar mig när jag är naken, och tittar gärna på mig när jag är i duschen. Han berömmer min kropp, även när han vet att jag vill ändra detaljer på den. Men det känns bra. Jag har också fött barn (inte hans dock, och mitt barn är två år), men han accepterar min kropp som den är, och tycker att jag är löjlig när jag klagar...
Var stolt över att du har en underbar kropp, och att du ser ut som en NORMAL människa. Jag är 1.60 och väger c:a 75 kg. Försöker att gå ner i vikt, men det är en kamp. Väger 15 kg mindre nu än när jag blev gravid med min dotter, så jag är på väg åt rätt håll i alla fall.
VAR STOLT och glad för att du har en man som tycker om dig som du är!!