• Anonym (Mulliga tjejer?)

Vad tycker ni killas om mulliga tjejer?

Jag e en tjej på 22 år.. Trivs väl inte så jätte bra med min kropp..
    Min sambo säger att han älskar min kropp. Jag e 175cm och väger 85kg.
    Vad tycker ni killar om för tjejer?
    Ska det vara smalt, mulligt eller stort?

• Svar på tråden Vad tycker ni killas om mulliga tjejer?
  • Anonym

Det är väl inte så mulligt det e ju kärlek har jag fått höra hahaha
    är själv 173 och väger 80kg

• Anonym

Jag älskar mulliga tjejer. Inte då mulliga enligt modereklamen utan det ska vara nåt att ta i om man säger så :)
    Men det allra viktigaste för mig är att tjejen inte skäms över sin kropp utan vågar visa sig naken och ha sex utan att det måste vara mörkt.

Om din sambo säger så, ta det som att han menar det. Och skäms inte för din kropp, vi killar tänder ofta på det visuella och vågar du visa dig naken för honom så lovar jag att han kommer att visa hur mycket han älskar din kropp :)

Anonym skrev 2009-12-12 14:58:37 följande:
    Jag älskar mulliga tjejer. Inte då mulliga enligt modereklamen utan det ska vara nåt att ta i om man säger så :) Men det allra viktigaste för mig är att tjejen inte skäms över sin kropp utan vågar visa sig naken och ha sex utan att det måste vara mörkt.Om din sambo säger så, ta det som att han menar det. Och skäms inte för din kropp, vi killar tänder ofta på det visuella och vågar du visa dig naken för honom så lovar jag att han kommer att visa hur mycket han älskar din kropp :)
    Vad gulligt skrivet:) Ja visst går jag naken hemma men jag kan inte förstå hur han kan tycka om former när det finns så mycket fastare ute.. Nu har vi varit tillsammans i 7 år och har en son på 10 månader.
    Men jag kan bli irriterad när han bara vill ta på min kropp och gärna kolla in en snabbis när jag duschar. Vet att jag inte har rätt till att bli det med det sitter nästan som en spärr hos mig.. Kan bara INTE förstå :( Men vill förstå:)
  • Anonym

Jag är ganska övertygad om att killar och tjejer använder begreppet "mullig" på olika sätt. Det används fel på samma sätt som "kurvigt". Direkt överviktiga tjejer kallar sig själva mulliga och kurviga medan de flesta killar tycker att mullighet och kurvighet snarare är några kilon (typ 5-7 kilon) för mycket. Och om det är det sista betvivlar jag att de tycker att det spelar någon roll - tvärtom gillar killar bröst och bakdelar och då blir det ju mer sånt.

Men väldigt få föredrar nog tjockisar. Varken killar eller tjejer.

• Anonym (Man42)

Det handlar om hur mulligheten är fördelad. Ser tjejen ut som en öltunna är det inte lika många som kommer tända till. Finns det en midja samt byst (och bakdel) så kommer desto fler känna sig kallade...

• styggingen

Smalt-normalt vill jag ha. En vikt på 50-60 kilo känns ok om tjejen är 165 cm lång. Vältränade tjejer kanske kan väga lite mer pga mer muskler. Du är iofs säkert ett riktigt kap TS. Inte just mitt kap bara.

• Anonym (lasseman)

du låter perfekt i mina ögon.älskar lite större tjejer.50-60 kg är på tok för magert för mig.man ska ligga mjukt och skönt;)

• StorFot

Hrm, tror inte man kan generalisera "ni killar" allt är ju individuellt, ungefär som att fråga, vad tycker tjejer om mulliga killar, en del gillar lite mer att ta i och en del avskyr det... jag däremot har haft både det ena och det andra, det viktigaste är att tjejen är säker i sig själv och sin sexualitet, trivs med sin kropp och vågar ta för sig... kan ju säga såhär, om han säger som han gör så måste du lita på att han menar det, för ljuger han annars också när han säger att han älskar dig??

Tror ni tjejer skulle behöva få lite distans till mediabilden av kvinnor idag, vi killar tänker ju också som så att visst vill man ha sexpack osv, men om tjejen säger att de tycker om en som man är så duger man ju, sen kan man ju träna och dona för en "självkänslas-boost" då brukar de andra komma med av bara farten, alltså att man trivs med att vara naken med sin partner och trivs i sig själv.

Anonym (lasseman) skrev 2009-12-13 12:19:39 följande:

du låter perfekt i mina ögon.älskar lite större tjejer.50-60 kg är på tok för magert för mig.man ska ligga mjukt och skönt;)
    :)
  • Anonym (sammasomdu)

Anonym (Mulliga tjejer?) skrev 2009-12-12 15:05:52 följande:

Vad gulligt skrivet:) Ja visst går jag naken hemma men jag kan inte förstå hur han kan tycka om former när det finns så mycket fastare ute.. Nu har vi varit tillsammans i 7 år och har en son på 10 månader. Men jag kan bli irriterad när han bara vill ta på min kropp och gärna kolla in en snabbis när jag duschar. Vet att jag inte har rätt till att bli det med det sitter nästan som en spärr hos mig.. Kan bara INTE förstå :( Men vill förstå:)
    Det låter ungefär som mitt förhållande. Killen beundrar mig när jag är naken, och tittar gärna på mig när jag är i duschen. Han berömmer min kropp, även när han vet att jag vill ändra detaljer på den. Men det känns bra. Jag har också fött barn (inte hans dock, och mitt barn är två år), men han accepterar min kropp som den är, och tycker att jag är löjlig när jag klagar...

Var stolt över att du har en underbar kropp, och att du ser ut som en NORMAL människa. Jag är 1.60 och väger c:a 75 kg. Försöker att gå ner i vikt, men det är en kamp. Väger 15 kg mindre nu än när jag blev gravid med min dotter, så jag är på väg åt rätt håll i alla fall.

VAR STOLT och glad för att du har en man som tycker om dig som du är!!

Anonym (sammasomdu) skrev 2009-12-13 18:54:28 följande:

Anonym (Mulliga tjejer?) skrev 2009-12-12 15:05:52 följande:
    Det låter ungefär som mitt förhållande. Killen beundrar mig när jag är naken, och tittar gärna på mig när jag är i duschen. Han berömmer min kropp, även när han vet att jag vill ändra detaljer på den. Men det känns bra. Jag har också fött barn (inte hans dock, och mitt barn är två år), men han accepterar min kropp som den är, och tycker att jag är löjlig när jag klagar...Var stolt över att du har en underbar kropp, och att du ser ut som en NORMAL människa. Jag är 1.60 och väger c:a 75 kg. Försöker att gå ner i vikt, men det är en kamp. Väger 15 kg mindre nu än när jag blev gravid med min dotter, så jag är på väg åt rätt håll i alla fall.VAR STOLT och glad för att du har en man som tycker om dig som du är!!
    Jag e verkligen lycklig lottat måste jag säga men du ska ju vara lik glad du..! Jag gör inget för att tappa mina extrakilon men nu efter jul så funderar jag på att ta atg i mitt liv..:)
    Är så säker så på att du e jätte fin du med..! Det finns inget som e normalt..:) I så fall skulle jag vilja se den personen..:D
    Lycka till med allt...!
    Kram
  • Tomtom

Finns inget som är vackrare än en mullig kvinna som trivs med sin vikt ;O)

• Anonym (lasseman)

mjuka runda fruntimmer,med stora bröst.det säger jag inte nej till.

• AnnaPuddel

Jag har aldrig haft problem att få en kille ..hehe..
    men jag har ju grejjerna på rätta ställena också :P

• Anonym (Mullegulle)

Mulligt är gulligt.
    Nåt att ta i och sätta tänderna i.
    Aldrig fel.
    Revbensspjäll kan jag handla på ica.

• redneck girl
    Anonym (Mullegulle) skrev 2009-12-17 15:53:24 följande:
    Mulligt är gulligt.Nåt att ta i och sätta tänderna i.Aldrig fel.Revbensspjäll kan jag handla på ica.
    ha ha ha
  • Tessaa89
    StorFot skrev 2009-12-13 13:01:43 följande:
    Hrm, tror inte man kan generalisera "ni killar" allt är ju individuellt, ungefär som att fråga, vad tycker tjejer om mulliga killar, en del gillar lite mer att ta i och en del avskyr det... jag däremot har haft både det ena och det andra, det viktigaste är att tjejen är säker i sig själv och sin sexualitet, trivs med sin kropp och vågar ta för sig... kan ju säga såhär, om han säger som han gör så måste du lita på att han menar det, för ljuger han annars också när han säger att han älskar dig?? Tror ni tjejer skulle behöva få lite distans till mediabilden av kvinnor idag, vi killar tänker ju också som så att visst vill man ha sexpack osv, men om tjejen säger att de tycker om en som man är så duger man ju, sen kan man ju träna och dona för en "självkänslas-boost" då brukar de andra komma med av bara farten, alltså att man trivs med att vara naken med sin partner och trivs i sig själv.
    media påverkar så oerhört mycket (vissa vet inte ens om att dom blivit påverkade av det) själv har jag det men det kommer och går, kan inte själv göra så mycket åt det då jag alltid försökt att banta och träna men det händer aldrig att jag orkar och godis mm som är så gott.
Svar på tråden Vad tycker ni killas om mulliga tjejer?