• Anonym (Besviken)

Killar/män: Hur vill ni helst ha ert sex?

Jag å min make har varit tillsammans i 4 år. FORTFARANDE är vårat sexliv lite blaha blaha...jag lägger ner tid och energi, men icke.
    Vet inte om saken tillhör att han hade haft 1 sexpartner innan vi träffades, eller om det faktiskt är så att han inte tänder på så mycket mer än det normala vardagliga?

Jag vill ha honom dominant. Att han ska ta mig överallt. Slicka, pulla..ha sex i båda hålen, mycket. Helst varje dag...men neeeeeeeejjjjjjj!!!

Han är nöjd om vi har sex typ 3 ggr/ vecka. Han älskar såklart när jag suger av honom, men gör inte mycket för att själv slicka eller ge mkt förspel. Ofta är det över rätt fort.

Jag har dessutom lite svårt att komma...eller det tar lite tid, så det blir alltid så att jag får avsluta med vibben för att själv få orgasm.

hur/vad ska jag göra för att få honom vilja ha sex oftare, samt vilja experimentera mer? Handbojor, dildos,piskor mm mm..ja fantisera er lite..jag vill allt. Men lever i frustartionen å fantasierna..

Snart går fantasierna till handling....å det vill jag ju inte

Snart

• Svar på tråden Killar/män: Hur vill ni helst ha ert sex?
  • styggingen

Det låter som om du hittat fel kille. Gör om, gör rätt haha.

• Anonym (Besviken)

Fel val kanske när det kommer till hur han är i sängen, men annars är han underbar. Vi är gifta å har barn. Skulle inte kunna lämna honom för att han inte är bra i sängen, men vill verkligen få honom att vilja mer..

• Anonym

Anonym (Besviken) skrev 2009-12-13 20:32:38 följande:

Fel val kanske när det kommer till hur han är i sängen, men annars är han underbar. Vi är gifta å har barn. Skulle inte kunna lämna honom för att han inte är bra i sängen, men vill verkligen få honom att vilja mer..
    Ja har ni barn så får du stå din lott, det är helt rätt.
  • lillekatt

Ta upp det med honom? Kanske kolla på någon film tillsammans som får honom att bli sugen?

• Anonym (Besviken)
    lillekatt skrev 2009-12-13 20:39:10 följande:
    Ta upp det med honom? Kanske kolla på någon film tillsammans som får honom att bli sugen?
    Tro mig jag har försökt. Han har t o m tagit bort min egna samling av porrfilmer. De ligger numera uppe på vinden. Alla mina sexleksaker ligger där med. Förutom min vibb då...å ev. några kulor..men tja...trist...

Någon mer fler tips?
    Är det fler som är lika "tråkiga/normalvardagssexuella" som honom? Eller är det mer ovanligt att vara så som honom?
    Alltså jag har alltid haft en bild att killar är sexgalningar. så träffar man plattfall.

Dock är han underbar förövrigt...
  • Anonym (same)

här har du en.....samma problem med min...exakt...

• Anonym

jag tycker du ska pröva att vara lite dominant med honom och få honom att känna hur det känns för det är ju riktigt skönt och befriande..kanske ge lite spanking och viska dirty words..eller kanske pröva nått nytt som stimulerar hans G-punkt. Om han får känna hur det känns att ha den underordnade rollen kanske han blir sugen att få vara dominant själv.

• Anonym (Besviken)

Fast killars G-punkt är väl i anus? Å de området är strängt förbjudet..

Till er andra anonyma med sammsa problem: Vi får försöka koka ihop något som gör att våra män släpper på tyglarna lite, släpper på hämningarna, å slappnar av med VÅRA fantasier!

• Anonym

Pröva med barnledigt och en två tre öl, inte så att ni blir fulla bara lite lättare till sinnet, sexiga underkläder och när du känner att han är redo avbryter du retsamt och börjar med något annat, och så retar du upp honom flera ggr till bristnignsgränsen, då lägger du dig tillrätta och trycker ner huvudet på honom och tala om mellan stönande att det är bra eller om det ska vara hårdae, mjukare fortare, långsammare och så fort det känns skönt stöna högt eller väs att han är så grym, då tycker han det är roligare. Efter att du har kommit så kan ni fortsätta med vanligt sex igen.

Är jag sugen och min kille inte vill händer det att jag sätter på honom handbojor och säger att han ska bestraffas. Jag talar inte längre till honom utan till hans "stolthet" som snabbare än han själv visar sig vara med på noterna ^^

Även tala om att du är upphetsad och lägg hans fingrar mellan benen på dig och hjälp honom att röra dig som du vill, börja andas tyngre och be honom fortsätta.
    =)
    Köp någon rolig sak i julklapp, något okompliserat som tex penisringar eller så =)
    Lycka till

• Anonym

Du kan inte ändra på hans sexualitet. Min kille vill gärna ha analsex med mig butplug osv men jag känner mig inte bekväm med det. Han har gett mig, vad han tycker är, sexiga underkläder med hål i trosorna men jag känner mig som en idiot när jag har dem på mig. Jag vet att han inte får ut vad han vill av vårt sexliv men jag kan inte ha sex på hans villkor heller. Vad gör man?

• Anonym

han kan ta dig bakifrån och du surrar med vibratorn samtidigt på dig själv. Garanterad orgasm!

• Anonym (Besviken)
    Anonym skrev 2009-12-14 19:48:32 följande:
    Pröva med barnledigt och en två tre öl, inte så att ni blir fulla bara lite lättare till sinnet, sexiga underkläder och när du känner att han är redo avbryter du retsamt och börjar med något annat, och så retar du upp honom flera ggr till bristnignsgränsen, då lägger du dig tillrätta och trycker ner huvudet på honom och tala om mellan stönande att det är bra eller om det ska vara hårdae, mjukare fortare, långsammare och så fort det känns skönt stöna högt eller väs att han är så grym, då tycker han det är roligare. Efter att du har kommit så kan ni fortsätta med vanligt sex igen. Är jag sugen och min kille inte vill händer det att jag sätter på honom handbojor och säger att han ska bestraffas. Jag talar inte längre till honom utan till hans "stolthet" som snabbare än han själv visar sig vara med på noterna ^^Även tala om att du är upphetsad och lägg hans fingrar mellan benen på dig och hjälp honom att röra dig som du vill, börja andas tyngre och be honom fortsätta. =) Köp någon rolig sak i julklapp, något okompliserat som tex penisringar eller så =)Lycka till
    Superbratips!!! Supertack!!! Ska direkt till sänghalmen
  • Anonym (Besviken)
    Anonym skrev 2009-12-14 19:48:32 följande:
    Pröva med barnledigt och en två tre öl, inte så att ni blir fulla bara lite lättare till sinnet, sexiga underkläder och när du känner att han är redo avbryter du retsamt och börjar med något annat, och så retar du upp honom flera ggr till bristnignsgränsen, då lägger du dig tillrätta och trycker ner huvudet på honom och tala om mellan stönande att det är bra eller om det ska vara hårdae, mjukare fortare, långsammare och så fort det känns skönt stöna högt eller väs att han är så grym, då tycker han det är roligare. Efter att du har kommit så kan ni fortsätta med vanligt sex igen. Är jag sugen och min kille inte vill händer det att jag sätter på honom handbojor och säger att han ska bestraffas. Jag talar inte längre till honom utan till hans "stolthet" som snabbare än han själv visar sig vara med på noterna ^^Även tala om att du är upphetsad och lägg hans fingrar mellan benen på dig och hjälp honom att röra dig som du vill, börja andas tyngre och be honom fortsätta. =) Köp någon rolig sak i julklapp, något okompliserat som tex penisringar eller så =)Lycka till
    Förästen. Drar du ner honom dit ner efter att han varit inne i dig? För det skulle min man alrig gå med på...:( Om han ska ner ska det helst vara när jag står i duschen, det får absolut inte vara smutsigt.....
Svar på tråden Killar/män: Hur vill ni helst ha ert sex?