Lämnad för en annan!
Hjälp
Jag har efter 12 år tillsammans med min sambo blivit lämnad för en annan! Vi har hus och tre små barn och så kommer han bara hem en dag och säger att han har känslor för någon annan och att han vill att vi går isär...jag kunde inte tro att det var sant, visst vi har haft det jobbigt och sagt att vi borde gå isär när vi bråkat men trodde aldrig det skulle bli allvar och absolut inte på det här sättet....jag trodde jag betydde mer för honom än vad jag tydligen gjorde...är det så lätt att bara byta ut ett helt liv och hur har han hunnit få så starka känslor för någon annan så snabbt? Han har nu inlett en relation med henne men ingen annan vet, varken våra vänner eller släktingar!
Själv är jag sjukskriven och har ångest och vet inte hur jag ska orka överleva det här. Hur kan man fortfarande älska någon som betett sig så här illa? Vill inget hellre än att få tillbaka honom. Vi bor ju fortfarande ihop då vi inte fått sålt vårt hus men han kommer och går lite som det passar honom hur kan jag få det här att bli bra?
Vill samtidigt inte kasta ut honom då jag är rädd att det gör så att han introducera henne för barnen och det tycker jag ska vänta. Seb vill jag ju ha honom hemma för då lever jag i nån sorts förnekelse att han är min och vi är en familj....hjälp hur överlever man?
Är det någon som har erfarenhet av att bli lämnad för någon annan, hur länge gjorde det ont ? Hur håller ett sånt förhållande som han går in i med tanke på att vi har tre barn (även den han träffat har två barn) ?
Snälla hjälp mig!!!