ensam ? se hit !
Hej där Minna-mamma, eller du ensama mamma!
Jag är en tidigare minna mamma och jag håller på med en liten "undersökning" och undrar om det finns möjlighet att få höra era berättelser, erfarenheter från gravid till där ni är idag. Vare sig det är om ni har nyligen fött, väntar barn, har nytt familjeliv osv. Ni är helt hundra procent anonyma om ni vill. Och kan då istället maila mig på min mail woodii_me@hotmail.com.
Anledningen till attt jag är intreserad är för att jag som sagt är minna mamma och vet att det finns en hel sjö av er där ute! och jag vet att detta är ett problem. Som dock inte syns eller hörs. Många av oss har kanske haft pappor som inte funnits för barnen eller helt tvärt om av andra skäl varit frånvarande. Jag är intreserad av att höra allt från era graviditeter, för nackdelar,förlossningar- lyckade eller ej,tiden efter bra-dåligt värst/sämst. Helt enkelt eran berättelse. För ni är alla supermammor som klarat er själva !
(du behöver inte gått på minna för att svara, utandet räcker att du varit ensam som gravid eller så )
Hoppas på svar =)
MVH/ Liselotte