• bumsis mamma

Eye Q=Köpa billigast?

Ni som ger era barn Eye Q,var köper ni det billigast? Om man skall ge flytande vilken smak ger ni till ert barn??

• Svar på tråden Eye Q=Köpa billigast?
  • bumsis mamma

Nån som ger flytande??

• Little Ms Chatterbox

www.topformula.se/ var billigare än vitaminvaruhuset.se men jag tycker den sidan är rörig och svår att hitta på så jag gillar inte den egentligen. Nu har vitaminvaruhuset.se ändrar sin rabattkupong så man får 50 kr i rabatt om man handlar för över 500 kr (+ porto), var 25 kr förut. Så vet inte hur mycket det skiljer nu i pris på de 2 ställena efter ändringen.

Flytande Omega är i regel lite dyrare än vanliga kapslar för att man har tillsatt mer antioxidant, E-vitamin för att skydda oljan från syrets skadliga inverkan. Antioxidanten är i det här fallet oftast vanlig rapsolja.
    Tuggisar är också lite dyrare än vanliga kapslar.
    Om man sticker hål/klipper upp en vanlig kapsel och klämmer ut på sked eller blandar i lite mat så är det en mindre mängd än de 5 ml som man ska ge av flytande. Kan vara en sak att tänka på om barnen tycker det inte smakar gott.

Finns en Omegatråd för den som är intresserad av att läsa och dissuktera vad andra tycker och säger om Omega till både vuxna och barn. Klicka bara på länken i min sidfot.

Stora Omegatråden, för alla! www.familjeliv.se/Forum-5-95/m47678173.html
  • AntonsPappa

Hej,

Det billigste sted jeg har fundet er på Tradera. Sælgeren Discounter sælger 360 kapsel dåserne 480 kroner og

3x EyeQ 360 for 1000kroner, om man kontakter direkte via mail: eyeq.discounter@gmail.com. Ved dog ikke om man kan købe tuggisar og flydende Eye Q.

Hvilke steder er det billigst at købe tuggisar og flydende Eye Q? 

Mvh

Mads, pappa til Anton 2år 

• Rubia

Jag gav vaniljsmak när vi gav flytande Eye-Q. Övergick dock senare till MorEpa Junior (tuggisar) för att sen helt övergå till PlusEpa i kapselform (har för mig att trikarn tipsade om det ). Jag har nu också börjat ge sonen Nutrivene så får vi se om det blir någon skillnad. Eller vad man nu ska säga.

Svar på tråden Eye Q=Köpa billigast?