• Anonym (udda ?)

jag är tjej och vill ha analsex, men INTE min man!

Jag kan lätt erkänna att jag har fördommar, jag trodde att det var killarna som ville ha analsex och inte tjejer men så är inte fallet hemma hos mig.
    För ca tre månader sedan testade jag analsex för första ggn med min man, han och jag var båda påverkade och jag hade länge sökt ett bra tillfälle. Till en början förstod han inte att jag bytt hål(grovt förklarat) men sedan när det gick upp ett ljus för honom ville han tillbaka....

Har efter detta försökt prova flera ggr men han är mkt svårövertalad. Jag gillade det faktiskt då jag inte får orgasm vid bara samlag, (måste smeka klitoris) spelar det inte så stor roll var han är. Han kommer bättre år klitoris när han håller sig mer bakom.

jag känner mig udda eller finns det fler i samma sitts....?

• Svar på tråden jag är tjej och vill ha analsex, men INTE min man!
  • KaiN

märkte inte han att du hade bytt hål? ha ha hur fulla var ni???

• Anonym (udda ?)

Inte så värst men han väntade det inte sig, det rörde sig om ngn sekund.
    Han berättade dagefn efter att han hade hindrat mig om han fattat bvad jag tänkte göra men hans reaktionsförmåga var inte direkt på topp!
    jag ville piffa till vårt sexliv lite, men det blev så fel... mest fel att jag gillade det och inte han!

• Anonym (udda ?)

tydligen ensam om att ha en man som inte vill....

• Anonym

ja jag har aldrig träffat en kille som inte velat... å görs det på rätt sätt så kan det va helt underbart, jag måste oxå ha stimulans på klitoris för att kunna få orgasm...

• fish

Jag har haft killar som inte velat det. Det är väl inte konstigare än att det finns tjejer som inte vill det. Kan han inte tänka sig att använda en dildo där bak i stället...sen vet jag ju att jag själv sade bestämt nej länge innan jag ändrade mig så det är inte omöjligt att han ändrar sig så småningom.

• Anonym

ingen av killarna jag träffat har velat något sånt, men däremot smeka där.

• Nattsaga

Jag har också träffat killar som inte är speciellt förtjusta i det, så, det är la bara att palla läget annars får ni väll prova en dildo eller nått

• KaiN

oki men jag kan som kille inte förstå hur han INTE märkte att du styrde in han i det andra hålet...
    kanske beror på hur bra känsel man har i de nedre regionerna =)

• fish

Jag red av min kille en gång analt och han sov när jag började och vaknade väl inte till ordentligt på hela akten så när det kom fram att jag ridit honom analt trodde han mig inte först.

• annroll

Hej, de flesta jag har haftsex med har velat att ha sex analt.. har bara haft de med 6 stycken.. jag tyckte oxå om de jättemycket, men sen jag träffade min nuvarande så har de avtagit mycket.. vet inte riktigt varför.. nuvarande är inte helt negativt inställd, men när vi en gång försökte gjorde de jätteont, vikket jag inte heller känner igen från de förra.. så då blev de inget,. Men kanske försöker igen snart.. :) Kram

Svar på tråden jag är tjej och vill ha analsex, men INTE min man!