• hamburgarn

Moralisk skillnaden mellan massagestav och lösfitta?

Jag har länge gått och suktat efter en lösfitta eller gummistjärt, men sansat mig och känt den djupaste skam. Tanken på någon karl som ligger i sängen och onanerar med hjälp av en gummifitta på staken är om än mer grotesk än tanken på samma karl som knullar en uppblåsbar docka - det är rent av essensen av ensamhet och galenskap! Man tänker sig någon som dansar med skyltdockor om natten i skumma industrilokaler.

Men.. vibrerande penisar är ok! Sådana man ska gnugga fittan med - de är väldigt accepterade!

Där lösfittan är tecken på att någon är mentalsjuk och nästintill misstänkt seriemördare, är massagestaven varje chic storstadskvinnas "lilla hemlighet", och det är lite busroligt och crazy med tjejer som fnittrar om massagestravar i sex & the city och dricker kanellatte till. Thihi. Lite oskyldigt. Fräscht och med en känsla av Lindex och tidningen Amelia

..Lösfittan däremot, den bär med sig en sorgsen doft av inavel, instängd gubbsvett och bubblande sjuka hormoner hos en transvestitisk analvåldtäktsman som antastar kvinnor på tunnelbanan, runkar till porr 10 timmar om dygnet och hatar sin döda mor

Vad beror detta på? Varför köper man löskukar till och med i Ellos, men inte lösfittor? Är det den feministkommunistiska pk-konspirationen som ligger bakom?

• Svar på tråden Moralisk skillnaden mellan massagestav och lösfitta?
  • Anonym

För att män klarar sig så bra på/med egen hand?

• Anonym
    Anonym skrev 2009-12-15 11:15:03 följande:
    För att män klarar sig så bra på/med egen hand?
    Hur menar du? Gör inte kvinnor det?
  • Gung Ho
    hamburgarn skrev 2009-12-15 11:12:37 följande:
    Jag har länge gått och suktat efter en lösfitta eller gummistjärt, men sansat mig och känt den djupaste skam. Tanken på någon karl som ligger i sängen och onanerar med hjälp av en gummifitta på staken är om än mer grotesk än tanken på samma karl som knullar en uppblåsbar docka - det är rent av essensen av ensamhet och galenskap! Man tänker sig någon som dansar med skyltdockor om natten i skumma industrilokaler. Men.. vibrerande penisar är ok! Sådana man ska gnugga fittan med - de är väldigt accepterade! Där lösfittan är tecken på att någon är mentalsjuk och nästintill misstänkt seriemördare, är massagestaven varje chic storstadskvinnas "lilla hemlighet", och det är lite busroligt och crazy med tjejer som fnittrar om massagestravar i sex & the city och dricker kanellatte till. Thihi. Lite oskyldigt. Fräscht och med en känsla av Lindex och tidningen Amelia ..Lösfittan däremot, den bär med sig en sorgsen doft av inavel, instängd gubbsvett och bubblande sjuka hormoner hos en transvestitisk analvåldtäktsman som antastar kvinnor på tunnelbanan, runkar till porr 10 timmar om dygnet och hatar sin döda mor Vad beror detta på? Varför köper man löskukar till och med i Ellos, men inte lösfittor? Är det den feministkommunistiska pk-konspirationen som ligger bakom?
    Hahaha, du hittade verkligen rätt formuleringar för att förmedla skillnaden....

Allt är inte 'logiskt' och rationellt. Jag antar att tjejerna lyckats marknadsföra dildosen bättre än killarna lyckats med lösfittan..
  • Anonym

Ja du, TS. Du sätter fingret på något intressant och beskriver det bra. Välskrivet och träffsäkert.

• typexempel
    Add3 skrev 2009-12-15 11:20:24 följande:
    Hahaha, du hittade verkligen rätt formuleringar för att förmedla skillnaden.... Allt är inte 'logiskt' och rationellt. Jag antar att tjejerna lyckats marknadsföra dildosen bättre än killarna lyckats med lösfittan..
    Tror du verkligen själv att det är kvinnor som marknadsför löskuken? Det är väl ungefär lika troligt som att det skulle vara kvinnor som producerar porr för kvinnor....
  • Gung Ho
    Orion skrev 2009-12-15 11:29:21 följande:
    Tror du verkligen själv att det är kvinnor som marknadsför löskuken? Det är väl ungefär lika troligt som att det skulle vara kvinnor som producerar porr för kvinnor....
    Tar du allt du läser på allvar....

Ett lästips: sv.wikipedia.org/wiki/Smiley
  • belsebub666

Jag har funderat på detta fram å tebax... Å jag har kommit fram till att det är ingen skillnad.. Varför skulle det vara det?

• hamburgarn

Dock tror jag de flesta killar går igång på en tjej med dildo, men hur många tjejer tänder på en kille med en lösfitta? Inte många tror jag.

Många män tycker att det är upphetsande att se en kvinna onanera. Jag tror att det är färre kvinnor som tycker att det är upphetsande att se en man onanera.

Tror att jag har en poäng där.

I själva verket är det kanske inte dildo/lösvagina som utgör skillnaden, utan själva onanin i sig? Kvinnlig onani=sensuell, manlig onani=äcklig? Sexleksaker förstärker sedan detta.

Och jag är en 20-åring man.

• belsebub666

Jag har funderat på detta fram å tebax... Å jag har kommit fram till att det är ingen skillnad.. Varför skulle det vara det?

• Anonym
    Orion skrev 2009-12-15 11:29:21 följande:
    Löskukar marknadsförs inte på sedvanligt sätt med bussreklam eller tv-reklam där man ser kvinnor ligga och gny, välmående med en stor svart, ådrig dildo jagandes i musen. Den marknadsförs väl på annat sätt där kanske inte alltid män ligger bakom. Livsstilsmagasin, reportage mm. Naturligvis finns det män någonstans i periferin som tar lejonparten av pengarna, som de sedan spenderar (slösar) på presenter till kvinnor eller dyra saker som ska attrahera kvinnor.
Svar på tråden Moralisk skillnaden mellan massagestav och lösfitta?