• pappa pelle

Slickad bakifrån

Har bara en liten fråga? Jag har alltid slickat min fru framifrån, men sen en tid tillbaka så gör vi det bakifrån, vilket jag tycker är helt otroligt mysigt!! jag har hela härligheten framför mig , kan slicka hela hennes fitta och rumpa. Men frågan är.frun får mycket starkare orgasemr när vi gör det bakifrån, är det fler som upplever samma sak?

• Svar på tråden Slickad bakifrån
  • Anonym

får du inte näsan i stjärten på henne då?

• pappa pelle

Jo visst hamnar väl näsan där ibland, men det gör inget, som sagt så slickar jag även hennne i rumpan när vi håller på......

• Anonym

rätt fin utsikt också.. att ha henne putandes med rumpan mitt framför ögonen

• Anonym

pappa pelle skrev 2009-12-15 14:37:25 följande:

Jo visst hamnar väl näsan där ibland, men det gör inget, som sagt så slickar jag även hennne i rumpan när vi håller på......
    Men är inte det lite sunkigt? Jag skulle inte kunna koppla av. Oavsett hur noga man än duschar blir det ju aldrig helt rent och luktfritt där.
  • pappa pelle

Inga problem, vi är alltid nyduschade när vi utför dessa aktiviteter...så rumpan är alltid ren o fin

• Kattahossa

Jag är iaf en av dem som tycker det är mycket skönare att bli slickad bakifrån :-P

Om han sen har huvudet med näsan vid rumpan eller om han vrider huvudet har ingen betydelse... Mycket skönare är det hur som helst...och det gör ju i sin tur att orgamsen blir starkare
    Nu gillar jag ju även han tar mig bakifrån så det hänger kanske ihop??

• Anonym

kanske man skulle pröva då hehe...

• Anonym (slickälskare)

Jag blir ofta slickad bakifrån i såväl fitta ocm rövhålet och när det är riktigt uppslickat så knullar han mig i växelvis rumpa och fitta sedan slickar jag honom i rumpan och suger kuken.
    Prova det är underbart

• Anonym (welldone)

pappa pelle skrev 2009-12-15 14:30:09 följande:

Men frågan är: frun får mycket starkare orgasmer när vi gör det bakifrån, är det fler som upplever samma sak?
    Ja, eftersom jag då oftast är ännu mer upphetsad blir också orgasmen starkare.
  • Anonym

alla här verkar gilla detta, så ja kan ju tillägga att jag gör de inte!
    kan inte riktigt slappna av då. men hey! bara min åsikt o mitt tycke!

• Anonym (trevligt)

Vi har testat bägge men bakifrån är en favorit för båda, när man inte kan vänt är det bara att rätta på sig;)

• Anonym

Jag vill inte ha min sambos näsa i skithålet!
    Känner mig inte alls bekväm i att bli slickad bakifrån, men alla är ju olika och tur är vell det?!

Svar på tråden Slickad bakifrån