• Anonym

KIllar! Vad är det med smala små tjejer?

Om jag ser till mitt tjejgängs så är de de tjejer som är smala och små som får absolut mest ragg och blickar. Trots att de inte ser speciellt bra ut annars medans de mulligare får mycket mindre.
    Är det att killar gillar att känna sig stora och starka eller vad? Många killar säger att de inte gillar riktigt smala tjejer men jag tycker de allra flesta verkar göra det då det ser likadant ut på vilket ställe vi än är på.

Nån kille som vill svara?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-15 19:24
    Jag är nyfiken eftersom man ofta hör att tjejer ska ha kurvor och något att ta i men sen på krogen ser det helt annorlunda ut. Därför jag är nyfiken. Detta är ingen moraltråd!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-16 09:57
    Måste poängtera igen att jag pratar om första intrycket, alltså när killar bara ser en tjej och inte vet nåt om persoligheten. Om jag säger såhär om det står två tjejer brevid varandra är det den smala som ni lägger energi på först?

• Svar på tråden KIllar! Vad är det med smala små tjejer?
  • Anonym (gillar smala)

Jag har mest varit tillsammans med smala tjejer. Generellt sett är de mer måna om sin kropp, hälsa och utseende. Tänder på en fast fin kropp helt enkelt, och smala har oftast (men inte alltid) bättre självförtorende än mulliga. Smala är ofta bättre i sängen, är rörligare och mer aktiva och orkar. De mulliga jag varit med har inte gilat att visa upp sig på samma sätt. Dessutom tror jag att smala tjejer generelt sett är mer av det ambitiösa och målmedvetna slaget, och det gillar jag. Efetrsom jag gillar idrott vill jag vara med någon som gillar och orkar att sporta.

Kort sagt - smala tjejer är snygga, sexiga och smarta, så varför välja något annat.

• Anonym

så då är mulliga tjejer osnygga osexiga och osmarta??

• Tessaa89

min sambo vill inte att jag ska gå upp i vikt, och jag vill inte att han ska gå ner i vikt, jag gillar att ha något att ta på =)

• Anonym (big hot mama)
    Anonym (gillar smala) skrev 2009-12-15 15:25:45 följande:
    Jag har mest varit tillsammans med smala tjejer. Generellt sett är de mer måna om sin kropp, hälsa och utseende. Tänder på en fast fin kropp helt enkelt, och smala har oftast (men inte alltid) bättre självförtorende än mulliga. Smala är ofta bättre i sängen, är rörligare och mer aktiva och orkar. De mulliga jag varit med har inte gilat att visa upp sig på samma sätt. Dessutom tror jag att smala tjejer generelt sett är mer av det ambitiösa och målmedvetna slaget, och det gillar jag. Efetrsom jag gillar idrott vill jag vara med någon som gillar och orkar att sporta.Kort sagt - smala tjejer är snygga, sexiga och smarta, så varför välja något annat.
    ambitiösa,smarta??? du måste väl träffat på fel mullig tjej om du väljer att säga så.jag tar för mig i sängen och orkar och är dessutom vig.inte är jag osmart heller,för då hade jag inte haft det jobb jag har i dag.min kille tycker att de flesta smalisar bara tjabblar på om sin vikt,huuur feta de är.fast de väger 50 kg.urlöjligt..
    jag visar mig utan problem naken.
  • Anonym

Kolla reklamen - tror du man lägger ut 60 miljoner på en reklamkampanj utan en ordentlig marknadsundersökning ? Killar gillar smala tjejer framför tjocka, stora bröst framför små osv osv. Tjejer gillar vältränade killar framför tjocka hösäckar osv - hårt men sant, Sen finns ju alltid undantag som alla vet så kom inte med den sidodiskussionen igen,

• EnSvårOchJobbigGrej

Anonym (gillar smala) skrev 2009-12-15 15:25:45 följande:

Jag har mest varit tillsammans med smala tjejer. Generellt sett är de mer måna om sin kropp, hälsa och utseende. Tänder på en fast fin kropp helt enkelt, och smala har oftast (men inte alltid) bättre självförtorende än mulliga. Smala är ofta bättre i sängen, är rörligare och mer aktiva och orkar. De mulliga jag varit med har inte gilat att visa upp sig på samma sätt. Dessutom tror jag att smala tjejer generelt sett är mer av det ambitiösa och målmedvetna slaget, och det gillar jag. Efetrsom jag gillar idrott vill jag vara med någon som gillar och orkar att sporta.Kort sagt - smala tjejer är snygga, sexiga och smarta, så varför välja något annat.
    vet inte om jag kan hålla med om smartheten. men om man ser till mina vänner och deras storlek så har de smala tjejerna OCH killarna bättre självförtroende. inte alls ngt gnäll över utseende och storlek när vi ska ut o roa oss eller till stranden. har svårt att veta hur måna de är att visa upp sig i sängen eller så...
  • Anonym

snälla tjejer jag är intresserad av vad killar tycker, inte att det ska vara en politisk korekt tråd om moral. Starta gärna en annan tråd där ni disskuterar detta

• Anonym (man)

Det är lättare att bolla runt med små tjejer när man har sex :)

• Anonym

Anonym (man) skrev 2009-12-15 15:56:27 följande:

hehe ok
  • Anonym

Anonym (man) skrev 2009-12-15 15:56:27 följande:

Faktiskt en vikrigare poäng än många tjejer tror, styrketräningen vill man ägna sej åt på gymmet inte i bingen.
Svar på tråden KIllar! Vad är det med smala små tjejer?