Hur slutade filmen The Holiday?
Undrar om någon skulle vilja berätta hur filmen The Holiday slutade.
I rollerna är bl.a Cameron Diaz, Kate Winslet, Jude Law.
Jag missade slutet pga ledsna barn.
Nyfiken hur det gick för dem
Tack!
Undrar om någon skulle vilja berätta hur filmen The Holiday slutade.
I rollerna är bl.a Cameron Diaz, Kate Winslet, Jude Law.
Jag missade slutet pga ledsna barn.
Nyfiken hur det gick för dem
Tack!
Cameron stannade i England över nyår. Hon var på väg till flygplatsen i taxi men ångrade sig och åkte tillbaka.
Kate kom tillbaka tillsammans med sin nya amerikanska pojkvän (kommer inte ihåg vad han hette) Han frågade nämligen om hon ville dejta honom på nyår. Så han följde med till England.
Det sista man fick se var att de båda paren och de två barnen hade en nyårsfest tillsammans. De dansade runt och sådär. Så vi får anta att dom fortsatte vara tillsammans även efter nyår och att det fungerade på något sätt :)
Tack!
Kul att få veta vad som hände.
Det var en riktigt bra tjej-film.
Ha en bra kväll
"The holiday" är jättemysig, har sett den 4 gånger =) Tycker att Cameron Diaz Och Jude Law har jättemycket kemi och de är ett så vackert par! Även kemin mellan Kate Winslet och den gamla mannen som spelar hennes vän i filmen är bra.
Ja den är jättemysig!
riktig feel good-film. Och min kille gillar den lika mycket som jag, så den är nog inte bara tjejfilm ;)
Jag började titta och trodde det var en sådan där fånig komedi där hon skulle bli attackerad av en galen ekorre i stugan eller nånting, och så visade det sig vara en skitmysig film msom man mådde jättebra av ju!