• en grönsak

Drömma om bajs,vad betyder det?

Jag har haft så skumma och ibland ganska äckliga drömmar sen jag blev gravid..
    Bla så drömde jag i går natt om bajs..
    Jag satt typ ute och bajsade och så kom det några gående när jag torka mig och så kastade jag bajset på marken och sen kom en fågel som åt av det och svimmade.. Blää jag spyr bara jag skriver om det..

Men vad tusan betyder det egentligen?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-16 02:23
    Kom på lite mer av det jag drömde för er som är intresserade och kanske kan hjälpa er att tyda min dröm bättre.

Iaf så såg jag hur den fågeln som pickat av min bajs dog/svimmade men sen vaknade den och sen när jag skulle gå så tittade jag igen och då åt de från en slida som var fullt med bajs.. Sen tror jag att jag vakna..

Vidrigt,knasigt värre..

• Svar på tråden Drömma om bajs,vad betyder det?
  • LinaTed

HAHAHA....jag drömde oxå om bajs näf jag va gravid...helt sjuka drömmar kunde jag ha {#lang_emotions_laughing} fast varför vet jag inte, haha{#lang_emotions_dreamer}

• en grönsak
    LinaTed skrev 2009-12-17 17:27:20 följande:
    HAHAHA....jag drömde oxå om bajs näf jag va gravid...helt sjuka drömmar kunde jag ha  fast varför vet jag inte, haha
    Nää det är helt sjukt livliga drömmar man har när man är gravid.. Undrar om allt det där speglar alla hormoner man har när man är vaken och omedveten om allt man egentligen går och bär på
  • Mad as snow

Smuts som kommer upp till ytan? Saker som är "skämmiga" och tabu som inte går att dölja längre? Sådant man inte pratar om är helt plötsligt överallt i form av bajs?

No tears, please. It's a waste of good suffering.
  • Velour

Du är rädd att du ska skita på dig under förlossningen.

• Achillea

du är säkert rädd att du ska skita på dig på förlossningen, alltså undermedveten rädsla Jag har också haft helt sjuka drömmar både som gravid och icke, bland annat så har jag varit dildo inspektör i somalia, deltog i irak kriget men satt och sulade skitiga troser på folk så de svimma...ja alltså jag tror inte längre jag reagerar på någon dröm, blivit härdad

Svar på tråden Drömma om bajs,vad betyder det?