• Miss Maria

polarn o pyret rea-när???

När har polarn o pyret sin rea, för visst brukar dom INTE ha rea i mellandagarna utan i januari någongång????

• Svar på tråden polarn o pyret rea-när???
  • Miss Maria

ok tror du att det är så i januari oxå? För inte va rean i agusti i år som den brukar? Finns det inte nån polarn o pyret tråd hör på fl??

• sara1981

Miss Maria skrev 2009-12-16 13:25:24 följande:

ok tror du att det är så i januari oxå? För inte va rean i agusti i år som den brukar? Finns det inte nån polarn o pyret tråd hör på fl??
    Rean brukar inte vara i augusti utan i juni.. Tror att den var ungefär när den brukar..
  • Myrongen

Jag frågade i butiken (2 st) häromdagen och de kunde inte säga exakt när men de trodde i slutet på januari eller början av februari.

• Miss Maria

Ha ha det är säkert för att vi ska handla till ordenarie pris o inte vänta tills rean =)

• Miss Maria

Nu har ja fått mail om 3 orcent på utvalda plagg men visst blir det ännu billigare snart???

• mrskensington

Tidigare år har de haft 50% på bl.a. vinterkläder i slutet av varje vinter, brukar inte det vara i februari? Jag har i alla fall räknat med att köpa barnens ytterkläder till nästa vinter på den rean så jag hoppas den kommer :)

• Miss Maria

HA HA ja verkligen {#lang_emotions_laughing} O nu har ja kommit hem med en full kassa med fina kläder {#lang_emotions_tongue_out}

• Nagoyam W

Här i Växjö började 30% redan på PoP redan föra veckan tror jag det var.
    Men kan man inte se på deras hemsidan när de ska börja ?!

• Mejasmorsa
    Nagoyam W skrev 2010-01-20 15:15:29 följande:
    Här i Växjö började 30% redan på PoP redan föra veckan tror jag det var.Men kan man inte se på deras hemsidan när de ska börja ?

Och idag blev det 50%
    Miss Maria skrev 2010-01-20 14:02:31 följande:
    HA HA ja verkligen  O nu har ja kommit hem med en full kassa med fina kläder
    Vad blev det för fynd för dig? Jag köpte en skaloverall och en kofta *nöjd*
  • Nagoyam W
    Min dotter är 9 månader. jag funderade om jag skulle köpa regn klädder till henne nu. Men hon kan inte gå. Tycker ni att jag ska vänta eller hur ska jag göra. Jag tänkte ju nu när det är rea och allt.
  • Miss Maria
    Nagoyam W skrev 2010-01-20 15:26:10 följande:
    Min dotter är 9 månader. jag funderade om jag skulle köpa regn klädder till henne nu. Men hon kan inte gå. Tycker ni att jag ska vänta eller hur ska jag göra. Jag tänkte ju nu när det är rea och allt.
    Ja skulle käpa nu Ja köper ofta vinterkläder till barnen nu inför nästa vinter Ojsan vad tokigt det blev Hoppas ni förstår!!
  • Nagoyam W
    Miss Maria skrev 2010-01-20 20:06:36 följande:
    Ja skulle käpa nu Ja köper ofta vinterkläder till barnen nu inför nästa vinter Ojsan vad tokigt det blev Hoppas ni förstår!!
    Jo jag förstår. Då ska jag se om jag kan hitta något sådant till henne. Men på hemsidan säljer de visst bara vinter kläder. får nog gå ner till butiken och titta oxå.
  • Miss Maria

Ja köpte ett termobraller, 5 tröjor en kosfta ett pat byxor en klänning hade 1500 i present kort Nå mer hade ja inte råd att handla för, fast det va ganska dåligt med rea kläder i år faktist! Förra året handla ja för över 3000 o då kom man knappt in i affären för det va så mycket folk! en o enhalv timme stod ja då i kön. Nu va ja ensam i affären!

• Mejasmorsa
    Miss Maria skrev 2010-01-22 07:46:03 följande:
    Ja köpte ett termobraller, 5 tröjor en kosfta ett pat byxor en klänning hade 1500 i present kort Nå mer hade ja inte råd att handla för, fast det va ganska dåligt med rea kläder i år faktist! Förra året handla ja för över 3000 o då kom man knappt in i affären för det va så mycket folk! en o enhalv timme stod ja då i kön. Nu va ja ensam i affären!
    Jäklar va gött med presentkort!!! Tyckte också att det var lugnt i affären när jag var där, men har hittat rätt mkt faktiskt. Ska nog kika in en sväng idag med...är sååå sugen på en skaloverall också men det är la tveksamt om strl finns kvar..
    :0)
Svar på tråden polarn o pyret rea-när???