polarn o pyret rea-när???
När har polarn o pyret sin rea, för visst brukar dom INTE ha rea i mellandagarna utan i januari någongång????
När har polarn o pyret sin rea, för visst brukar dom INTE ha rea i mellandagarna utan i januari någongång????
Brukar vara strax innan bb i januari..
ok tror du att det är så i januari oxå? För inte va rean i agusti i år som den brukar? Finns det inte nån polarn o pyret tråd hör på fl??
Miss Maria skrev 2009-12-16 13:25:24 följande:
Jag frågade i butiken (2 st) häromdagen och de kunde inte säga exakt när men de trodde i slutet på januari eller början av februari.
Ha ha det är säkert för att vi ska handla till ordenarie pris o inte vänta tills rean =)
Nu har ja fått mail om 3 orcent på utvalda plagg men visst blir det ännu billigare snart???
den 8:e e de ju 30procent som startar iaf.
Tidigare år har de haft 50% på bl.a. vinterkläder i slutet av varje vinter, brukar inte det vara i februari? Jag har i alla fall räknat med att köpa barnens ytterkläder till nästa vinter på den rean så jag hoppas den kommer :)
Tycker att det är dax för 50% nu faktiskt....
Ja tycker ocå det är dax NUUUU, ja vill handla billigt
Plötsligt händer det :0)
HA HA ja verkligen O nu har ja kommit hem med en full kassa med fina kläder
Här i Växjö började 30% redan på PoP redan föra veckan tror jag det var.
Men kan man inte se på deras hemsidan när de ska börja ?!
Ja köpte ett termobraller, 5 tröjor en kosfta ett pat byxor en klänning hade 1500 i present kort Nå mer hade ja inte råd att handla för, fast det va ganska dåligt med rea kläder i år faktist! Förra året handla ja för över 3000 o då kom man knappt in i affären för det va så mycket folk! en o enhalv timme stod ja då i kön. Nu va ja ensam i affären!