• Anonym (Mår dåligt =()

Bristningar

Hej..
    Jag undrar om det finns något alls å göra för att förbättra hängmagen med massa bristningar som uppkommit efter mina två graviditeter?? eller e det bara op?? Jag mår så J***A dåligt över hur min mage ser ut å bara väller ut så jag vill ju inte ens visa mig för min sambo å det har som sagt förstört mycke för oss i vårat samliv tyvär..
    Jag tränar ganska mycke nu å har gått ner till min ursprungliga vikt så nu e det bara hänget kvar =(
    Min minsting e nu 8 månader så man kanske ska vänta lite till innan man ska göra nått????
    Men en op kostar ju så jäkla mycke å vem har råd med det som tvåbarns mamma liksom??
    Tacksam för svar

MVH Mår Dåligt =(

• Svar på tråden Bristningar
  • Mia skönhetsexperten

Det gör mig ont att du mår så dåligt av detta. jag känner att det är svårt att ge dig ett rättvist svar så här utan att överhuvudtaget se dig och dina besvär. Jag tror att huden kan dra ihop sig ett tag till efter graviditet så att det kan se bättre ut snart. 

Men jag tycker att du ska boka tid hos en plastikkirurg och rådfråga. Jag vet att bukplastik är kostsamt, men det är att ta ett steg mot att få svar och förhoppningsvis hitta en behandling som passar dig. 
    Du beskriver inte riktigt vad det är som är dåligt i ert förhållande. Kan bara föreställa mig om du inte mår bra i dig själv att det är stor börda. Önskar dig all lycka till och om det är någon tröst har jag fått höra flera gånger av män att det är vackert med en kvinnokropp som bär minne av barn. Men du har inte förlikat dig med att din kropp ändrats. Det är otroligt att vi klarar att bära barn. Jag hyllar dig som kvinna och önskar att vi kunde vara lite snällare mot oss själva.
Svar på tråden Bristningar