• Akrobaten

Privat ultraljud i Halmstad?

Hej!
    Som rubriken lyder, har ngn gjort ett privat ul i Hamstad. Tex på Tudorkliniken som jag vet har gynekologisk vård och ultraljud. Kan man ringa de och betala för ett extra tro? Är inte så nöjd med det vi fick på MVC. Bm var snabb och bilderna blev inte så bra. Kanske hon inte förklarade så mkt för det är nr 2 men det är ju lika viktigt hur många barn man än fått.

`´`´~ Theodor 060722 ~`´`´ Syskon med BF 100430
  • Svar på tråden Privat ultraljud i Halmstad?
  • Akrobaten

Inga från Hstad här?

• Akrobaten

puffelipuff

• Gaytjej

Jo, Tudorkliniken gör ju privata UL och mig veterligen (efter att ha jagat gyn för VUL över halva riket) så är de de enda privata alternativet i Hstd.

Priset för UL vet jag ej, men de är ganska dyra på privata VUL (850 kr) iaf.

Tudor har dock en gammal och liten skärm, ingen tjusig plattskärm som hos alla andra gyn jag gjort VUL hos. Tudor himself är bra dock tycker jag, han tar sig tid och är duktig på det han gör!

De flesta jag känner som vill ha ett kompletterande ultraljud har dock dragit ner till Malmö för att få ett i 3D!

• Akrobaten
    Gaytjej skrev 2009-12-20 22:51:55 följande:
    Jo, Tudorkliniken gör ju privata UL och mig veterligen (efter att ha jagat gyn för VUL över halva riket) så är de de enda privata alternativet i Hstd. Priset för UL vet jag ej, men de är ganska dyra på privata VUL (850 kr) iaf.Tudor har dock en gammal och liten skärm, ingen tjusig plattskärm som hos alla andra gyn jag gjort VUL hos. Tudor himself är bra dock tycker jag, han tar sig tid och är duktig på det han gör!De flesta jag känner som vill ha ett kompletterande ultraljud har dock dragit ner till Malmö för att få ett i 3D!  
    Tack för svar. För det priset åker jag nog oxå hellre till Malmö eller Gbg. Får se hur det blir, tidigast i januari iaf då jag bara är i v 22 nu.  
Svar på tråden Privat ultraljud i Halmstad?