• Crazy Baby

Jag vill ha rosa hår!

Hallå!

Tänkte höra om det är någon som vet nån bra hårsalong för att färgning av mörkt hår! Jag har mörkbrunt hår och vill gärna färga det till rosa, har varit en dröm ett tag och tänkte slå till nu!

Jag bor i Sundbyberg så det gör ju inget om salongen finns i Solna/Sumpan, men egentligen spelar det ingen större roll var i Stockholmsområdet!

Tacksam för alla tips jag kan få!

• Svar på tråden Jag vill ha rosa hår!
  • AlmaWilmer

Bluefox har alla möjliga hårfärger,men jag tror du måste ljusa upp din hårfärg något...Häftigt med rosa :)

• NinnaW

Jag tror du får leta reda på de lite mer "alternativa" frisörsalongerna. De som gör förlängningar med extensions och liknande. Jag tror att det finns en på söder. En vanlig frisör färgarn nog inte så mkt rosa till vardags.

Men som sagt googla på extensions+stockholm så kanske du får fram något. Om inte annat så kan du ju ringa och fråga dem vart du vänder dig.

Och jag håller med föregående talar, läcker val av hårfärg. Jag vill nog se bild när det är färdigt ; )

• puss

flamingo pink är skitsnygg. köp på blue fox på gamla brogatan.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Crazy Baby

Jag har kollat på Blue Fox, men jag skulle helst vilja gå till en salong! Vill inte hålla på och mecka med blekning själv! Men tack för tipsen!

• Johanna 87

Blek på salong, färga hemma.
    fix´d

• Kimimaro

man kan köpa små burkar (en räcker till hela håret) med bland annat rosa toning i affären rio ( kommer inte ihåg adressen, men om man går förbi kulturhuset mot drottninggatan i stan, så ska den finnas vid en teknikmagasinet affär) och affären shock den ligger på drottninggatan 81A, den ligger oxå i stan. hoppas det går bra att hitta, jag har köpt rosa färg på rio 2 ggr till min lugg :)

• Kimimaro

perfekt blev det en ljus eller mörk rosa färg?

Svar på tråden Jag vill ha rosa hår!