Hej
Vår son går på Bullerbyn och är hur nöjd som helst och det är även vi föräldrar! Det är lite äldre ställe, men sist jag kollade så bryr sig lillkillen inte särskillt mycket om hur nymålat eller nybyggt det är, det är nog mer vi föräldrar som tycker det ser fräschare ut... Tvärtom kändes det lite för nytt för oss på Söderpark, det fanns ingen riktigt struktur när vi var där, men det har förhoppningsvis hunnit jobba upp nu.
Sonens kompisar och peronalen är viktigast för honom och oss! Och det känner man ju inte förrän efter ett tag ändå.
Vi gick runt och hälsade på på de olika förskolorna innan vi valde och det är ju helt och hållet din känsla du får när du kliver in och möter personerna där som styr i slutändan. Har du otur och möter någon sur personal så svärtar nog tyvärr den personen ner ditt intryck av hela stället. Och olika personer finns det ju överallt. Man träffar ju inte alla....
Jag tror det finns något bra på alla ställen. och mindre bra. Vi är supernöjda med Bullerbyn, men mitt råd är att hälsa på!
(Sen finns det ju ofta olika avdelningar på förskolorna också som man kan välja mellan, och det skiljer sig ju lite mellan dem också...)
Lycka till!