skillnaden mellan KK och relation??
Bara undrar. Vad är skillnaden mellan en kk och en relation? Nu bortser jag från det där med kärlek då. (Vad är kärlek?) Om man tycker om någon mycket, tänker på den varje dag, ofta, trivs i den personens sällskap, tänder på den, har bra sex, ses någon gång ibland kanske en gång i veckan eller så, lever som singel resten av tiden(fast är trogen, har ingen annan)? Är man kk då eller har en relation?
Vet inte om någon förstår frågan. Men jag är nöjd med att leva singel, men hade väl en förhoppning om att dela mer än bara bädd och vara lite allmänt vänner via telefon resten av tiden. Hade väl en dröm, om att man planerar för saker tillsammans, att man ställer upp på varandra då och då; när man har tid och ork, och den andra kanske har det tungt. Men om människan man är, mest planerar sitt eget liv, och verkar fullt nöjd med att bara prata på telefon, ses en gång i veckan, och thats it.. jag förstår inte skillnaden mellan detta och en kk-relation då. Bortsett från troheten då.
Nån som har några tankar? Är en relation och kärlek samma sak? Var går gränsen mellan kk och relation för er?
(För mig känns relationen jag har, mer som en kk-relation; utan allvar. Jag räknar inte med att bli "omhändertagen", men börjar tappa glöden av att se människan planerar sitt liv totalt utan att planera i mig; om h*n vill ses, så är det när det blir liksom "tid över". När h*n har lust. H*n vill att jag ska göra samma sak; undrade om jag ville att vi skulle ses när vi INTE har lust.. nä, klart jag inte vill. Och här ungefär har vår kommunikation kört fast.)