• paola

ergonomisk skötbädd??provat?

var på babyproffsen idag, skulle köpa skötbädd bla o då visade dem mig en ny variat.
    ser ut som en kudde fast de e sånna små kulor i..som en sacko säck typ...
    jag kunde inte bestämma mig vilken jag skulle ta,nån som provat??

• Svar på tråden ergonomisk skötbädd??provat?
  • emme 86

Den kostade skjortan kan jag tänka mig?
    Köp en vanlig, bebisarna ligger så kort stund på skötbädden så det gör ingen nytta med en ergonomisk.

• paola

den kostade 400kr precis som dem vanliga skötbäddarna där...
    såg ganska skönt ut faktiskt...men kanske svårare att byta där på iom den är mjuk...

emme 86 skrev 2009-12-18 17:29:51 följande:

Den kostade skjortan kan jag tänka mig? Köp en vanlig, bebisarna ligger så kort stund på skötbädden så det gör ingen nytta med en ergonomisk.
  • emme 86
    paola skrev 2009-12-18 17:34:18 följande:
    den kostade 400kr precis som dem vanliga skötbäddarna där...såg ganska skönt ut faktiskt...men kanske svårare att byta där på iom den är mjuk...emme 86 skrev 2009-12-18 17:29:51 följande:
    Jag hade nog valt den vanliga skötbädden faktist. låter bökit att den är mjuk.
  • paola

mmmm ja de känns lite så... tänk en mini sackosäck...fast det såg ju skönare ut än en vanlig hård skötbädd,men man ska ju faktiskt bara byta där o inte sova...men ändå :)

• UnDeuxTrois

Har känt på en sån, tyckte den lät mkt. Kanske inte så mysigt för bebisen att ha det ljudet i öronen?

• paola

sant,tänkte jag inte på alls...

nån mer???

UnDeuxTrois skrev 2009-12-19 20:51:19 följande:
    Har känt på en sån, tyckte den lät mkt. Kanske inte så mysigt för bebisen att ha det ljudet i öronen?
  • UnDeuxTrois

Annars gillade jag oxå den, tanken på att den formar sig efter kroppen. Men för vår del föll det som sagt på ljudet (jag lade örat mot och rörde vid den och tyckte att det prasslade/rasslade väldigt högt).

• paola

ska kolla upp de nästa gång för den ser verkligen suuuper skön ut..

UnDeuxTrois skrev 2009-12-20 10:37:20 följande:
    Annars gillade jag oxå den, tanken på att den formar sig efter kroppen. Men för vår del föll det som sagt på ljudet (jag lade örat mot och rörde vid den och tyckte att det prasslade/rasslade väldigt högt).
Svar på tråden ergonomisk skötbädd??provat?