hjälp med personligt brev
Behöver lite hjälp med mitt personliga brev. Söker jobb inom hotell och restaurang.Finns det något jag kan ändra på?.
Personligt brev
Jag har i hela mitt liv tyckt om att göra andra människor glada. Jag tycker om att varje dag överträffa gästernas förväntningar och använda mina erfarenheter, kunskaper och mitt entusiasmerade sätt för att göra mitt bästa. Enligt er beskrivning av arbetsuppgifterna är arbetet som xxxx skräddarsytt för mig.Jag har gått 3 årig hotell och restaurangutbildning i Piteå med inriktning restaurang och storkök. Direkt efter gymnasiet flyttade jag till Stockholm och fick jobb som servitris och frukostvärdinna. Jobbade där i 1 år sen slutade jag där pågrund av att jag fick jobb som cafebiträde i närheten av där jag bor.Jobbade där i 2 år sen blev jag uppsagd pågrund av arbetsbrist. Jag ser mig själv som en öppen och utåtriktad person med stor ansvarskänsla och viljestyrka. Andra beskriver mig ofta som iderik,social och ambitiös. Jag är öppen och tycker om att prata med människor och ge god service. Jag trivs bra med varierande arbetsuppgifter och är van att ha mycket att hålla reda på. Min fritid ägnar jag åt att umgås med vänner och familj.Jag hoppas att jag har väckt ert intresse och ser fram mot ett personligt möte där jag kan berätta mer om mig själv och mina kvalifikationer
med vänliga hälsninar xxxx