• Anonym (olydig)

Jag vill ha smisk, nu!!!

Varför kan han aldrig fatta att jag vill ha smisk? Jag näbbar mig och är olydig och nästan står med rumpan i vädret för att få honom att fatta, men han ser inte... Jag blir så kåt när jag tänker på hur det skulle vara att bli lagd över knät och få smisk som en liten flicka, men det kommer aldrig att hända. Fy för alldeles för snälla killar! Fast det kanske är tur ändå...

• Svar på tråden Jag vill ha smisk, nu!!!
  • Anonym

Säg hur du vill ha de det kan ju inte misstolkas...

• HonSomHarDetLångaStörigaNicket

Du får väl sätta på dig din allra minsta sötaste skolflickekjol och räcka honom ett knippe nyplockat ris.

• NadiaMi

Han kanske inte är lagt åt det hållet?

Tala klarspråk med honom istället för att antyda.
    Det som är uppenbart för dig kanske går honom helt förbi, eller så har han bara aldrig tänkt tanken på att smisk skulle vara något för er...

• Anonym (olydig)
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-19 16:46:19 följande:
    Du får väl sätta på dig din allra minsta sötaste skolflickekjol och räcka honom ett knippe nyplockat ris.
    Vad tror du jag gjort då??? Och han säger "Vad fin du är" och fortsätter kolla på tv....
  • Mattean

Illa, illa han måste vara bra trög.

Jag hade gett dig en omgång iaf :)

• calle555

Att vara alltför uppenbar KAN vara en erotikdödare, men i vissa fall kan den sista utvägen vara att ge personen någon form av instruktionsfilm.

Hitta en som tänder dig, säg "det här gillar jag och om du kan tänka dig det så får du gärna göra det med mig någon gång" och tryck sedan på PLAY.

• Anonym (olydig)

Sekreteraren med Maggie Gyllenhaal och James Spader...

• calle555

Anonym (olydig) skrev 2009-12-21 09:42:25 följande:

Sekreteraren med Maggie Gyllenhaal och James Spader...
    Ah! Utmärkt val. Ge honom den i julklapp.
  • Anonym

du får väl be om en 'fastare' hand när han sätter på dig bakifrån...

• Anonym (Mmm)

Ett fast grepp om höfterna på frugan när hon står på alla fyra och så en dask eller två på rumpan uppskattas alltid. Finns ju inget bättre än att se att hon njuter. Du får skaka om gubben ordentligt så att han vaknar. :)

Svar på tråden Jag vill ha smisk, nu!!!