Molo - Små eller stora i storlekarna?
Ja, så lyder frågan. Hur är Molo i storlekarna? Har en dam på snart 3 mån som har drygt 62-68 i stl och funderar på att köpa en bodysuit från Molo.
Ja, så lyder frågan. Hur är Molo i storlekarna? Har en dam på snart 3 mån som har drygt 62-68 i stl och funderar på att köpa en bodysuit från Molo.
Puff
MOLO har ju både baby och junior i tex tröjor. Min son har precis fått två nya tröjor i storlek 92 i vardera och baby är något kortare och snävare i modellen än junior. Din bebis är nog på babysortimentet och när I var mindre gick jag upp en storlek när vi köpte MOLO.
Jag tycker bodysarna är stora i storlek, framför allt långa. Dottern har nu snart vuxit ur 74, men Molobodysar i 74 kan hon ha länge till.
jag tycker också att kläderna är ganska stora. Sonen har iprincip 86 i alla bodys, men molos har han fortfarande 80 i. Kan tillägga att sonen är smal och det tycker jag även att molos kläder är, så det ska man nog ha i åtanke om man har en lite knubbigare bebis.
Jag tycker att fotoprinten är långa och smala i modellen. De andra är lite bredare. Jag upplever alla som större/längre än normalt....
Heldräkter och tröjor tycker jag är normala i storlekarna. Bodysarna (åtminstone för ett par år sedan) var väldigt långa och smala och fungerade aldrig på min son som jag ändå tyckte var en ganska smal bebis.
Heldräkterna var dock toppen och de hade vi många av.