torra slemhinnor.
har fått extremt torra slemhinnor där nere, vet inte varför jag fått de, men de bränner och svider för minsta lilla.
nån som vet hur man får bort de?
har fått extremt torra slemhinnor där nere, vet inte varför jag fått de, men de bränner och svider för minsta lilla.
nån som vet hur man får bort de?
Vet inte hur man får bort det direkt. Kanske har något med kosten att göra, ingen aning.
Men rekommenderar intimoljan på apotekt och Lactacyd när du tvättar dig intimt. Och glidmedel vid sex så klart.
okej får köpa den oljan.
ja hade sex igår och de va inte de trevligaste.
Jag har också problem med torra slemhinnor och jag tvättar mig med intimolja från apoteket och smörjer mig ibland med den annars också. Det funkar bra faktiskt. Sen använder vi jätte mycket vattenbaserat glidmedel vid sex.
okej, va heter oljan?
Jag har med torra slemhinnor..amning och spiral är det som ställer till det för mej, gyn sa att jag har i princip inga slemhinnor alls.
Jag fick nån slidtablett Ox... nånting, ska finnas på apoteket receptfritt!
Anonym (torris.) skrev 2009-12-20 11:10:39 följande:
Apoteket säljer både vaginalcreme och vagitorier som innehåller pyttelite östrogen och är hjälpsamt mot torra slemhinnor.
Finns i lila förpackning, jag kommer inte riktigt i håg vad det heter. Men du hittar dem i intimhyllan, de säljs receptfritt.
Har hjälpt mig väldigt bra.
okej, tack för alla svar, här ska de inhandlas
Anonym (tunnis) skrev 2009-12-20 16:47:20 följande:
Anonym (m) skrev 2009-12-21 08:35:29 följande:
Du ska få ett namn på naturmedicin som jag använder..Min syster tipsade mig om det eftersom jag har både torra ögon och kronisk nästäppa.Allt sånt handlarom slemhinnor som du vet...
hang in there... jag kommer med namnet imorgon...
okej :)
Jag fick problem med torra slemhinnor efter att jag tidigare ätit P-piller. Det blir bättre med tiden och jag behöver bara ibland använda Aco's intimcreme. Får problem efter mens ibland och blev tillsagd på gyn att inte använda binda och bara använda kallt vatten vid tvätt. Det kalla vattnet har absolut förbättrat min situation.