• Äldre 20 Dec 11:44
    1704 visningar
    9 svar
    9
    1704

    När fick ni mensen igen?

    Hur lång tid tig det för er mens att komma tillbaka igen efter ni blivit opererade för utomkvedshavandeskap?
    Det har snart gått fyra veckor för min del och igår fick jag bara en blodig flytning sen kom inget mer.

  • Svar på tråden När fick ni mensen igen?
  • Äldre 20 Dec 14:10
    #1

    Ingen som vill svara?

  • JustJa­ck
    Äldre 20 Dec 17:55
    #2

    Har tyvärr ingen erfarenhet med detta men kan ju puffa på tråden.

  • Äldre 20 Dec 20:27
    #3

    Jag fick tillbaka min mens efter ca 6 veckor efter att jag blev opererad.

  • Äldre 21 Dec 22:33
    #4

    Oj, ska jag vänta så länge? 6 veckor?

  • Äldre 21 Dec 22:37
    #5

    Det är ju olika person till person. Jag tyckte oxå att det var lång tid men det gick snabbt ändå.. Skickar styrkekramar till dig..

  • vis69
    Äldre 22 Dec 15:46
    #6

    För mig tog det nog 4½ vecka.

  • ewaulr­ica
    Äldre 22 Dec 21:44
    #7

    För min del är det 5 veckor sen op i morgon. Ingen mens i sikte, inte ens en liten blödning. Men den kommer väl.. så småningom..:)

  • Äldre 22 Dec 21:56
    #8
    ewaulrica skrev 2009-12-22 21:44:58 följande:
    För min del är det 5 veckor sen op i morgon. Ingen mens i sikte, inte ens en liten blödning. Men den kommer väl.. så småningom..:)
    Jasså du blev också opererad nyligen? Jag blev opererad för 4 veckor sedan idag.
  • ewaulr­ica
    Äldre 23 Dec 12:12
    #9

    Japp. Jag blev opererad i min åttonde graviditetsvecka, så jag hade hunnit gå och längta efter att bli mamma igen, rätt rejält... :( Jag började bara blöda helt plötsligt en dag, och när jag gick till gynakuten rakt över gatan så hittade de ingen graviditet i livmodern... :( fast det dröjde några veckor till innan de såg X:et i min vänstra äggledare.

    Jag blev inlagd samma dag och vänstra äggledaren blev borttagen. Har mått ok sen dess men längtar efter bebis, så jag hoppas mensen kommer igång snart!!

    Hur ser din historia ut, vill du berätta? :)

Svar på tråden När fick ni mensen igen?