lösfitta
Hur reagera du om din man kommer hem med en lösfitta?
Hur reagera du om din man kommer hem med en lösfitta?
Svarade annat, han fick en av mig för nåt år sen
Anonym (Generös) skrev 2009-12-20 17:36:39 följande:
Jag hade inte blivigt arg bara skrattat och tänkt att han va nyfiken på hur det kan kännas. Så vanligt med dildo hos oss tjejer i tonåren så klart att dem med egentligen skall ha en lös fitta med nån gång i sitt liv men hade han börjat nuppa den mer än mig så hade jag nog slängt ut fittan :-P
annat: hade nog varit troligare att det skulle regna äpplen! har försökt få honom att köpa en, men han ser det som direkt avtändande!
Nja, han visste inte riktigt vad han skulle ha den till...har provat den ett par ggr bara.
Annat svarade jag eftersom jag köpte en till honom.
Hade det varit en som ser ut som en riktig hade jag tyckt att det var bläh =(
Hade det varit en fleshlight eller liknande som inte ser verklighetstrogen ut så kul =)
Köpte en till honom,men han gillade den inte...
Brukar ni tjejer handla lösfittor till era killar?
Rätt coolt faktiskt! Den enda gången jag köpt en lösfitta är till en kompis på hans 25-års dag.
Hmmm vad är skillnaden mot att vi leker med dildos???
Jag tillhör dem som aldrig provat en lös men mycket väl skulle vilja göra det....skulle inte tacka nej om någon köpte til mig, men tveksam att köpa själv
Amora Branca Sylvestre skrev 2009-12-21 12:34:30 följande:
Jag skulle mest rycka på axlarna, sexleksaker är inte direkt någon stor grej...
Jag fick själv miss softie i present. Den känns på nåt sätt mer ok äm den tradionella lösfittan, försöker inte efterlikna originalet men med enastående känsla.
Det är ju dock rätt sjukt att det är helt okej för tjejer och ha leksaker, men så fort en man vill använda det så får man ofta en liten äckel-stämpel..