• Svar på tråden Vi som plussat efter IVF i mars/april 2009
  • Bullen73

36+2

Här är jag!

Stort grattis Nevadita till tjejen! helt underbart att hon äntligen är här! Kram!

• jippy
    Bullen73 skrev 2009-12-21 10:36:59 följande:
    36+2 Här är jag! Stort grattis Nevadita till tjejen! helt underbart att hon äntligen är här! Kram!
    Hur går det för dig? Mår du bra? Inte långt kvar nu! {#lang_emotions_smile}
  • Bullen73

Jippy! Hej! Jo, jag mår bra. Har lite ont i fogarna idag, gick stressad och jättefort till en tillställning igår och då tror jag det frestade på fogarna lite. Men annars väntar jag med spänning, vet att det dröjer ett tag, men ändå känns det som den lill* kan komma när som helst Hur har ni det?

• Turbomamma

Hej tjejer!

Nu har jag också hittat hit! Hoppas att allt är bra med er alla. Är bra med både mig och Twinturbo. Grymt drgygt med all snö bara, tungt att dra tvillingvagnen och idag är det ju nästan för kallt att ta ut barnen! Sambon började jobba igår så vi hade vår första heldag själva. Var rätt så fullt upp men funkade hyffsat. Lyckades duscha, äta både frukost och lunch och gå över till några bekanta på fika. Men sen var jag helt slut på kvällen och bröt ihop och grinade när stora turbo vaknade och var hungrig precis när jag skulle få käka middag kl. nio på kvällen.  

Fått op.tid för lillaturbo ästa vecka, känns lite blandad... Skönt att få det gjort men skitjobbigt att gå igenom typ!

Nevadita: Turbo-grattis i massor till lilla Lava (jättefint namna!). Hoppas att ni alla mår bra och bara är hemma och njuter bebis i massor.

Kramar till alla och god jul om jag inte hinner skriva innan dess!

• kajsamupp

Nevadita: Stort grattis och så vackert namn på tösen! Hoppas ni får en härlig julhelg med mycket mys.

Ang blödningen så var min kraftig i två veckor typ, sen minskade den snabbt. Har dock fortfarande trosskydd då jag ännu har missfärgade flytningar ibland (sorry detaljerna) coh kajsa blir ju två månader på julafton.

Nu är vi i Vasa och ska fira jul med svärföräldrarna och sambons syster med make och ettåring. Tänk, på ett år har det plötsligt blivit två småttingar som nu firar sin första jul.

God jul önskar jag er alla, kära trådvänner

• läslusen

Nevadita: Massor av grattis till lilltjejen! Vackert namn!

• nevadita

HEJ på er!!

Idag är tösen en vecka gammal och det är fullt upp hela tiden

(vadå två minuter vid datorn??) 

vill önska er alla en riktigt

GOD JUL {#lang_emotions_tomte}

Kramkramkram

i det underbara vintervädret

Tack för grattisar

..?:*¨¨*:?..♥..Krumelura..♥..?:*¨¨*:?..
  • tels

6+1 (43 dagar)