Herregud, hon föll ur sängen!!!!
Min 8 månader gamla dotter trillade ur vår dubbeläng för ca en timme sedan! Hade såklart lagt kuddar som stopp, men hon lyckades på nått sätt rulla ÖVER dessa!
Har aldrig hänt förr! Hon har nu en stor bula i pannan, och var såklart jätteledsen när hon fallit ner. Verkade dock vara mest rädd...
Hon har ätit en flaska välling nu och nu leker hon och kryper omkring precis som vanligt, lika glad och nöjd som vanligt.
Har försök ringa BVC men ingen finns åter förräns efter jul. Och VC har jag också ringt men de har autosvar om att de ringer upp och det skulle de inte göra förräns senare i eftermiddag!
Kommer jag bli anmäld till soc för detta om jag kontaktar VC eller sjukvårdsupplysningen osv???
Jag mår så jäkla dåligt över detta, känner mig som världens uslaste mor och det enda rätta vore kanske att jag inte skulle få vara ensam med mitt barn för uppenbarligen kan jag ju inte ta hand om henne!
Men jag ÄR ingen dålig mamma, jag är en bra mamma och det här var det värsta som kunde ske och jag hann bara inte med! Jag skäms så förbannat mycket, vet inte ens om jag ska våga tala om det för någon...