Hur länge har du varit tillsammans med din partner?
Skriv gärna hur länge du har varit tillsammans med din partner och hur du ser på ert förhållande just nu i kommentaren. Är man född nyfiken som jag så är man...
Skriv gärna hur länge du har varit tillsammans med din partner och hur du ser på ert förhållande just nu i kommentaren. Är man född nyfiken som jag så är man...
13 år. Vi har bara börjat vårt förhållande!
7 år, 3 månader, 27 dagar.
Det står utmärkt till på vår hemma front! Vi har det otroligt bra tillsammans!
10 år i år.
Vårt förhållande är stabilt, tryggt spännande och fyllt utav kärlek, vi har haft våra problem men har jobbat oss igenom det och kom ut starkare.
10 år är ingenting, det är bara början på en livstid.
I snart åtta år. Och vi har det fantastiskt bra! Många tyckte att vi gick fort fram då vi förlovade oss och flyttade ihop när jag bara var 18 år, gifte oss när jag var 22 och köpte hus när jag var 20. Men vi ångrar inget alls och har alltid varit stabila med varandra :)
Jag och min man har varit tillsammans i 33 år nu i april.Och varit gifta i 25.Och de går hur bra som helst.Och det bästa av allt är att vi fått 2 st älskade barnbarn och de är toppen.
13 år. Highschool sweethearts.
1 år och 10 månader ganska snart. Ser bara positivt på framtiden, vi har en dotter på 10 månader & jag är i 7:e månaden med nummer två. (vi vet hur man skyddar sig egentligen....)
Vi firar 18 år tillsammans, träffades som 16-åringar.
Älskar honom precis som då. Vi har egentligen allt man kan önska tillsammans
Vi har varit tillsammans i 4,5 år och gifta i nästan 3,5 år. Förhållandet är jättebra. Visst har vi våra upp och nedgångar när det är stressigt, 4 barn som bråkar/gnäller och massor som måste göras men när det lugnar ner sig på kvällen och barnen somnat eller iaf lagt sig i sängarna så vi får vår ensamtid framför tvn så rinner all irritation av och vi bara myser och sitter nära varann framför tvn.
Snart varit tillsammans i 6 år, förlovade i 4,5 år (ja..det e dax att gifta sig..=)
Har två barn, 4,5 år och en på snart 6 mån.
Vi har det bra =)