• ShadowPriest

Anna Anka säger att hon inte har silikon och hatar urringningar titta här då..

images.google.se/imgres&imgrefurl=metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp%3Farticle%3D19.12132627&usg=__8tvzAzoocReLNynAeSopRflxGl8=&h=425&w=425&sz=24&hl=sv&start=10&um=1&itbs=1&tbnid=U8HqP7wNnAmY-M:&tbnh=126&tbnw=126&prev=/images%3Fq%3Danna%2Banka%2Bfr%25C3%25B6ken%2Bsverige%26hl%3Dsv%26sa%3DN%26um%3D1

• Svar på tråden Anna Anka säger att hon inte har silikon och hatar urringningar titta här då..
  • Disan

Går ju inte att följa länken till ngt vettigt?

Life sucks and then you die
  • Eisa

Antar att det är en bild på AA i urringning?

Grejen är att man ju kan ändra sig. Jag HATAR att åka skidor men jag har ändå gjort det.

• ShadowPriest

Förlåt länken funkade inte.
    Hittade ny länk: images.google.se/imgres&imgrefurl=www.fajaf.com/blog/%3Fp%3D1580%26more%3D1%26c%3D1%26tb%3D1%26pb%3D1&usg=__pYZpGVubSrnVF1WrMeu865CgpSs=&h=640&w=480&sz=54&hl=sv&start=22&um=1&itbs=1&tbnid=BLG0SjRz9MNxSM:&tbnh=137&tbnw=103&prev=/images%3Fq%3Danna%2Banka%26as_st%3Dy%26ndsp%3D21%26hl%3Dsv%26safe%3Doff%26sa%3DN%26start%3D21%26um%3D1

• ShadowPriest

men det var väl 17 då.. morr. vänta lite.

• EJai

gick in på google och Anna anka och fick upp endel bilder då det både är uringat och brösten syns tydligt att dem e fixade. Sen om det bara e lyft eller silikon eller inplantat det vet jag inte

• ShadowPriest

Sen syns det ju tydligt att hon är av naturen lite mörkhårig, hon som tydligen avskyr mörkhåriga kvinnor.
    Tycker hon kör med en del dubbelmoral om jag skall vara ärlig.

• The Black Lady

Anna sa ju att hon inte ville ha urringat i sitt julprogram för det är till för familjen och hon ville inte att barn skulle se det... så uppfattade jag det iallafall....

• blommanigbg

Äh.. Hon vill ha lite action till sitt program..

• 1989

Haha jag vet inte vad jag ska tycka om Anna Anka. Jag stör mig något otroligt på alla hennes uttal, men jag tror nästan att det bara är ett PR-trick. Och i såna fall har hon lyckats rejält, varenda människa verkar veta vem hon är nu.

• MissLillan

Hela programmet igår var ju bara driv... Fattade ni inte det?

• Disan

Äh, visst kan man ha tur att ha sådana där fina bröst som ung! Hade en kompis som hade stora bröst (75DD) samtidigt som de var helt runda och inte hängde alls! Efter ngr år blev det ju mer och mer häng men ändå, absolut möjligt!

Life sucks and then you die
  • Girlinthecity
    ShadowPriest skrev 2009-12-21 12:57:32 följande:
    Sen syns det ju tydligt att hon är av naturen lite mörkhårig, hon som tydligen avskyr mörkhåriga kvinnor.Tycker hon kör med en del dubbelmoral om jag skall vara ärlig.
    Kan man inte avsky något på sig själv då? OM hon nu är brunett och OM hon avskyr det så har hon väl blonderat det, just därför?
  • guild

...säger bara...den tanten har problem!

Svar på tråden Anna Anka säger att hon inte har silikon och hatar urringningar titta här då..