• PurePink

Passar ALLA i rött läppstift?!

Hejsan!

Jag tycker att det kan vara så jäkla snyggt med rött läppstift! Jag är ju en rocker men långt mörkt hår...och skulle vilja prova att ha rött läppstift. Men kan verkligen alla ha det?! Är rädd att se ut som en jubelidiot. Jag har ju som sagt naturligt svart hår, blå/grå ögon och ljus i huden...lite glåmig som man är på vindern. Vad bör man tänka på?

Tack på förhand!

• Svar på tråden Passar ALLA i rött läppstift?!
  • Buttelina

nääää alla kan verkligen INTE ha det

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Mrs Winter
    Buttelina skrev 2009-12-21 18:23:37 följande:
    nääää alla kan verkligen INTE ha det
    Vem bestämmer det?

• Mrs Winter
    PurePink skrev 2009-12-21 18:22:35 följande:
    Hejsan!Jag tycker att det kan vara så jäkla snyggt med rött läppstift! Jag är ju en rocker men långt mörkt hår...och skulle vilja prova att ha rött läppstift. Men kan verkligen alla ha det?! Är rädd att se ut som en jubelidiot. Jag har ju som sagt naturligt svart hår, blå/grå ögon och ljus i huden...lite glåmig som man är på vindern. Vad bör man tänka på?Tack på förhand!
    Gillar du rött.Så använd det

• Dinturiel

Ja, det är skitsnyggt med röda läppar men det är nog en av de mest svårburna färgerna så nej alla passar inte i rött läppstift.

Är också lit småsugen på att testa

• Blå Flygare
    AmandaBrun skrev 2009-12-21 18:24:15 följande:
    Nä herregud! Jag ser ut som hejkomåhjälpmig i rött läppstift!
    Här är en till!

Om ts skulle passa i det har jag ingen aning om. På Face sthlm har jag fått bra hjälp med vad jag passar i och ej, dit kan du ju gå och få råd.
  • hemlig02

Väldigt få passar bra i rätt läppstift! Man bör tänka på vilken nyans man har på tänderna tycker jag. Har sett så många med rött läppstift vars tänder ser helgula ut, trots att de säkert inte är det egentligen

• Dinturiel

Är väl mer vad än vem som bestämmer hurvida man passar i det. Oftast beror det på ens egna färger.

• Mrs Winter

Vem bestämmer vad man skall ha då? Vad händer om jag i era ögon väljer fel?

• hemlig02
    hemlig02 skrev 2009-12-21 18:26:02 följande:
    Väldigt få passar bra i rätt läppstift! Man bör tänka på vilken nyans man har på tänderna tycker jag. Har sett så många med rött läppstift vars tänder ser helgula ut, trots att de säkert inte är det egentligen
    I rätt läppstift passar de flesta, i rött däremot, är det inte så många som passar tycker jag
Svar på tråden Passar ALLA i rött läppstift?!