• VårtLillaMirakel

Om du fick önska dig något osjälviskt, vad skulle det vara?

Nu på julen så handlar allting om att få, få och få, många är missnöjda med det dom får när de väl får något...

Så vad önskar du dig i julklapp, inte en sak utan något annat...Fred på jorden, hälsa mm

Min enda önskan är att jag får min bebis i maj, att hon mår bra...

• Svar på tråden Om du fick önska dig något osjälviskt, vad skulle det vara?
  • Vickan I

Att min vän som kämpat så länge ska bli gravid .

(¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Elsans

Jag fattar inte riktigt men om jag får önska mig något egoistiskt så önskar jag att min dotter kommer växa upp och vara frisk och lycklig och får jag inte önska mig något egoistiskt så önskar jag att alla oälskade barn i hela världen får komma till föräldrar som älskar dom.

• kvinnan47

Att knyta an kontakten med min dotter igen.
    Träffa barnbarnen

• Milkina cerka

Att mina syskon med familjer kunde få flytta hit till Sverige, och bo i närheten av oss, istf att bo i mitt födelseland.

• Hallonröd

Förutom hälsa och lycka till familj och vänner så önskar jag:

Att alla hemlösa har någonstans att ta vägen nu när det är så snöigt och kallt
    Att alla andra ute i världen slipper lida av hunger, krig och annat elände

// Bad sound kills good music...
  • VårtLillaMirakel

Med osälviskt menar jag inga saker till sig själv, men hälsa välmående för sin familj går bra...

• My Girls

Jag önskar att fler skulle tänka på djur och natur och källsortera, handla ekologiskt, lägger av med köphysterin och sen kan jag inte låta bli att skriva att jag önskar så att ofrivillig barnlöshet inte existerade hos mina vänner som kämpar!

Don´t knock it ´til you try it!
  • Lincon

Att jag kommer in på en kurs som jag står köad till i vår i skolan!

• Bling1975

Jag önskar att min pappa blir bättre i sin sjukdom, att min mamma blir frisk, att min mans cancer är borta för alltid, att min nästa bebis överlever i magen och att min brors bebis tittar ut i mars och är frisk. Fast allt det känns också väldigt ego.

Om jag ska önska något utanför familjen önskar jag fred, tak över huvudet, mat och hälsa till alla.

• Zaria

Att en person i min närhet skulle kunna bli frisk och få ett långt lyckligt liv istället för att ha en kort tid kvar med stora plågor.

• Puls

Att miljöförstöringen skulle stoppas och vändas så att våra framtida generationer kommer att ha en frisk jord att leva på.

Att alla barn får en bra och kärleksfull uppväxt.

Plus mycket, mycket mer.....

• Dorian Ertymexx

Ekonomisk jämställdhet för alla, oavsett kön, ålder, ursprung, religion etc. Alla. Alla ska kunna leva ett värdigt liv.

Svar på tråden Om du fick önska dig något osjälviskt, vad skulle det vara?