Klädsel på julafton?
Vad ska du ha på dig?
Blir det uppklätt för hela slanten eller ska du kanske ha myskläderna på dig?
Kanske jobbar du o bär nån speciell typ av jobbarkläder?
Vad ska du ha på dig?
Blir det uppklätt för hela slanten eller ska du kanske ha myskläderna på dig?
Kanske jobbar du o bär nån speciell typ av jobbarkläder?
Alltid juligt i form av svarta strumpbyxor, skotsk kort röd/rutig veckad kjol, vit figursydd skjorta med uppvikta öppna manchetter. Mormors pärlor i öronen och halsbandet virat som armband. Alltid samma! Det är jul för mig :)
Den enda klänning jag äger. Inte särskilt vacker men praktisk. Varför köpa ny för att endast använda en dag ? *snål*
Har i år för första gången köpt kläder just för julafton
svarta leggins, röd långärmad klänning som går halvvägs ner på låret, gråa stickade strumpor modell lång så dom "korvar" sig längst ner vid ankeln och så ett svart veckigt midjeskärp/bälte =)
Kläder blir det, men inget speciellt. Jag tar det jag känner för där o då. Har aldrig riktigt fattat det där med att man skall klä upp sig.
Fungerar på en svart klänning jag äger som är jättefin och samtidigt ganska enkel. Eller ett par skinnbyxor med en snygg topp till.. dagen får utvisa vad det blir
Hoppas hitta något nytt för den runda magen imorgon. Kan inte gå bort på julmiddag i mysbyxor & raggsockar hur gärna jag än skulle vilja just nu
svart coctailklänning, grå knytkofta och tjocka mörkgråa strumpbyxor.
Jag klär alltid upp mig på julafton (även om alla andra som är på samma ställe har mer myskläder så anser jag att finkläder hör till).
Klänning av något slag. Förmodligen blir det LBD i år, har inte lyckats hitta nåt som jag trivs i ordentligt då jag är mitt i mellan två storlekar.
Jag hittade en jättefin tunika/linne på en butik för överviktiga. Halva priset, skulle ha kostat 600 kronor så det kändes kul att det var sån bra rabatt. Den butiken har jättefina kläder, men dyra.
Den är champagnefärgad, lite stenar fastsydda vid urringningen, lite satinkänsla här och där.
Till det blir det nog ett par svarta bekväma byxor, bekvämlighet går före allt annat när man är i v37.