• Namanis

Vart köper jag Bingolotter??

Som rubriken lyder...

Vart köper jag bingolotter? Har inte köpt på flera år, finns det i vanliga spelbutiker?

This is my truth, tell me yours...
  • Svar på tråden Vart köper jag Bingolotter??
  • lunkentuss

man kan köpa på deras hemsida tror jag... och av folk som säljer utanför butiker =) Står alltid nån gammal människa utanför konsum/ica o säljer Finns säkerligen i vanlig spelbutik med ja

• Namanis

Men jag har sökt på deras hemsida om att man kan köpa på nätet, men det står ju inte hur det funkar rent praktiskt. Måste jag skriva ut dem eller kan man hämta ut dem sov...??

This is my truth, tell me yours...
  • lunkentuss
    Namanis skrev 2009-12-21 22:56:53 följande:
    Men jag har sökt på deras hemsida om att man kan köpa på nätet, men det står ju inte hur det funkar rent praktiskt. Måste jag skriva ut dem eller kan man hämta ut dem sov...??
    ingen aning faktiskt, har aldrig köpt så heller bara hört att man kan
  • Miraklet09
    Namanis skrev 2009-12-21 22:56:53 följande:
    man måste skriva ut dem om man köper ifrån hemsidan

folkspel.se   eller svenskaspel.se minns ejviket det är

du måste ha användarnamn först där, så du kan logga in och då rättas lotten automatiskt
    ifall du vinner tex ny lott så kan du hämta ut den på hemsidan när du loggar in bara att skriva ut, vinner du 100kr kan du få in dem på spelkontot eller ditt bankkonto..
Svar på tråden Vart köper jag Bingolotter??