• Jolinesmamma

Vinter-mammajacka???!!

Jag undrar om nån har tips på var man kan hitta en vinter jacka som inte är alltför dyr? Min mage växer och växer och får nu inte ens plats i min stora skid-jacka... 3,5 månad kvar tills bebisen kommer, så jag klarar mig inte utan en varm jacka.

Nån som kan hjälpa mig? (gärna snabbt...jag fryyyyser)

• Svar på tråden Vinter-mammajacka???!!
  • gullunge1

ja har snott killens skid jacka =)
    varm o stor men kanske inte den snyggaste på mig då då men de funkar toppen =)

• Jolinesmamma

ska jag behöva använda hans gamla jacka....? Jag får kanske se om jag hittar hans gamla skidjacka. Den borde ju passa ett tag till iaf...

• gullunge1

det e iaf ett alternativ om man inte vill köpa ny. men ananrs e de bara att söka på mamma jacka på google så kommer de upp massa. men ja tycker de känns onödigt att slösa dom pengarna för ja lägger dom hellre på nån gullig bebis pryl då som man inte behöver ha jackan så länge

• mrseklund

Jag köpte en från Mamalicous...men jag vet inte varför den kallas gravidjacka?
    Jag kommer inte kunna ha den hela vintern. Jag är bara i vecka 22 och den går snart inte att stänga. Besviken!
    Ett tips om du ändå väljer att köpa en gravidjacka...plussa på din vanliga storlek!
    Min köpte jag på Blocket...men jag vet att den säljs ny fortfarande för 649 kr tror jag.

• Emmi89

Jag köpte oxå en på mamalicuos, men jag kommer inte ens kunna använda den innan bebisen kommer.. :(
    Det va en storlek M, men väääldigt stor sådan får den ser ut som ett tält på mig!! Jättetråkigt..

• anyXX

Jag har köpt en ullkappa på second hand. Verkar som om det gjordes många vidare kappor förr. Den är i superbra kvalitet och jag kunde ha den hela förra graviditeten så jag antar att jag kommer kunna ha den nu också. Betalade 60 k för den tror jag :) Ett tips om du inte vill lägga ut så mkt pengar!

• Mandragora

Jag köpte på Polarn O. Pyret. Jag är i vecka 32 och har ännu inte behövt dra upp blixtlåsen i sidorna som gör jackan avsevärt större.

shakti.blogg.se | kattägd narcissistisk vegetarian och blivande prettomorsa
Svar på tråden Vinter-mammajacka???!!