När har ni plussat med Ovitrelle?
Kan det ge falskt positivt..? Jag tog den förra torsdagen, alltså en vecka sen. Kan man testa nu...?
Kan det ge falskt positivt..? Jag tog den förra torsdagen, alltså en vecka sen. Kan man testa nu...?
Själv tog jag den förra måndagen, dvs den 14 december, men har fortfarande inte testat. Jag tror det är för tidigt. Tror att det är 10 dagar efter ovitrellen som det börjar bli dags att testa. Jag tror jag ska vänta några dagar till, det visar sig om mensen kommer nästa vecka.
då ligger vi lite lika :) ja gjorde ett test imorse som var pos men antar att det är ovitrelle som spökar... så väntar tills nästa vecka o testar igen.
Jag funderar på att avvakta, om inte mensen kommer sådär någon gång tisdag, onsdag nästa vecka så beger jag mig till apoteket och köper ett CB test=)
Jag försöker hålla mig för att inte testa för tidigt, vi har försökt ett år, så varför ska det funka just denna månad?
har du några biverkningar? Känner du dig gravid? Jag känner INGENTING!
ja egentligen ska man ju vänta till BIM, vilket jag gjort jämt innan. men denna gång är jag så ivrig att jag testat lååångt innan haha.
nej verkligen ingenting känner jag!
förrut har jag känt i brösten och så...har dock inte blivit gravid för det. men nu känner jag ingenting =(
kanske ett symptom i sig det! haha =P
men har du bim på tisdag? jag har nästa lördag typ!
Haha, det kanske är så i och med att du säger när du känt av det så har det lett till mens. Nu när du känner inget kanske du är gravid=) Hoppas, håller tummarna för oss.
Om man räknar 14 dagar från ovitrellen så har jag BIM på måndag, senast onsdag om jag haft ägglossning 2 dagar efter sprutan.
Sen kanske jag varken får mens eller är gravid- det kanske ej har fungerat för mig=( Det är första gången.
haha ja kanske är det så. vi får se... jag vill känna i brösten, för man läser överallt att det ska vara symptom...men nej, fortfarande inget.
visst ska man få ägglossning typ två dagar efter sprutan? har du testat med äl-tester? jag får starkt pos hela tiden...
haha ja kanske är det så. vi får se... jag vill känna i brösten, för man läser överallt att det ska vara symptom...men nej, fortfarande inget.
visst ska man få ägglossning typ två dagar efter sprutan? har du testat med äl-tester? jag får starkt pos hela tiden...
Jag testade inte med ÄL-tester för jag får stegring hela tiden så det är ingen idé för mig. Men jag har känt av brösten, i början var det väldigt ömt och det spände och gjorde ont, men nu gör det bara ont när jag trycker och känner=)
Jag plussade 1 dag efter BIM, 15 dgr efter ägglossn.sprutan. Hade inte speciellt ömma bröst som symptom utan mer lite illamående och spänd mage. Nu hoppas vi på plus för er :) (Jag lyckades på 3:e omgången av Puregon). Blev ej så besviken 1:a omgången då jag tänkte att det var en test innan man vet hur man påverkas, 2:a var värre o då kände jag sen varför skulle det bli på 3:e och vips så blev jag gravid :)