• Anonym (bea)

Sexiga mammor/ pappor?

Jag undrar vad ni tycker, är mammor / pappor sexiga? Jag tycker att pappor kan vara rätt smaskiga. En man som har barn och fixar det på ett bra sätt men som är fräsch och har en sexig attityd är rysligt nice. Det finns något "dirty" under ytan. Riktigt manligt!

Tycker själv att sedan jag fick barn för ett år sedan känner jag mig mäktigare, tryggare och sexigare. Förutom att jag har stenkoll på min kropp och har fått bättre "känsel" så känner jag "ur-kvinnokraften" i mig.

Vad tycker ni?

• Svar på tråden Sexiga mammor/ pappor?
  • Anonym (=))

håller med ..när man har fått barn så känenr man sig sexig=)

• Anonym (bea)

Anonym (=)) skrev 2009-12-25 21:10:52 följande:

håller med ..när man har fått barn så känenr man sig sexig=)
    cool! :)
  • Anonym (=))

man har lite mer makt..hehe

• Clobberella

Barn har inget att göra med hur sexig någon är.

• Anonym (joho då)

Jo det har det. För mig. Så självsäer jag blivit, trots 12 extra kilon, så är jag nog porrigare nu. (mamma)

• Clobberella

Varför blir man självsäker av att få barn? Förstår inte sambandet...

• Anonym (bea)
    Clobberella skrev 2009-12-25 22:58:59 följande:
    Varför blir man självsäker av att få barn? Förstår inte sambandet...
    Har du barn själv? Jag syftar alltså inte på att folk utan barn är osexiga. Jag var het innan jag fick barn, det vet jag. Men nu KÄNNER jag mig sexigare. Jag har fött barn, liksom. Det är en tuff grej. Jag har lyckats. Jag har avlat ett barn. Jag känner mig kvinnlig. Jag har bättre koll på min kropp (hade bra koll innan, men ÄNNU bättre nu).

Och så tycker jag alltså att en man som har barn men endå är snygg och rolig och sexig är härligt :)
  • Clobberella

Anonym (bea) skrev 2009-12-25 23:05:16 följande:

Har du barn själv? Jag syftar alltså inte på att folk utan barn är osexiga. Jag var het innan jag fick barn, det vet jag. Men nu KÄNNER jag mig sexigare. Jag har fött barn, liksom. Det är en tuff grej. Jag har lyckats. Jag har avlat ett barn. Jag känner mig kvinnlig. Jag har bättre koll på min kropp (hade bra koll innan, men ÄNNU bättre nu). Och så tycker jag alltså att en man som har barn men endå är snygg och rolig och sexig är härligt :)
    Mitt ego är stort nog ändå, vågar inte tänka på hur det skulle bli om jag fick barn. Och så vill jag inte förstöra min fina kropp
    Är det verkligen tufft att föda barn? Det har ju typ alla kvinnor gjort... och nej, jag tänker inte prova bara för att se om du har rätt
  • Anonym (bea)
    Clobberella skrev 2009-12-25 23:08:21 följande:
    Anonym (bea) skrev 2009-12-25 23:05:16 följande: Mitt ego är stort nog ändå, vågar inte tänka på hur det skulle bli om jag fick barn. Och så vill jag inte förstöra min fina kropp Är det verkligen tufft att föda barn? Det har ju typ alla kvinnor gjort... och nej, jag tänker inte prova bara för att se om du har rätt
    Inte för att se om jag har rätt, bara ;) men du får kanske se en dag då!
  • Signy
    Clobberella skrev 2009-12-25 23:08:21 följande:
    Anonym (bea) skrev 2009-12-25 23:05:16 följande: Mitt ego är stort nog ändå, vågar inte tänka på hur det skulle bli om jag fick barn. Och så vill jag inte förstöra min fina kropp Är det verkligen tufft att föda barn? Det har ju typ alla kvinnor gjort... och nej, jag tänker inte prova bara för att se om du har rätt
    Klart det är tufft! Både svårt och häftigt.

Men jag ser ut precis som jag gjorde innan jag fick barn. Känns likadant med. Om jag hamnade i koma och vaknade med minnesförlust skulle jag inte kunna märka på min kropp att jag fött ett barn.
Svar på tråden Sexiga mammor/ pappor?