Hjälp! jag blödde när jag o sambon hade samlag igår!
Igår kväll när jag o sambon hade haft sex så blödde jag! svårt att säga hur mkt det va eftersom det var blandat med div. kroppsvätskor men det kom endel på papperat iaf men sen kom det inte mer och nu idag är det inget hittills iaf.
Vad kan nu detta bero på??
Jag är 30 år, har två barn, 18 mån o 4 år.
Äter inte minipiller eller något annat just nu, slutade med pillerna för ca en månad sedan eftersom jag bara blödde och blödde! Hade min senaste mens nu i veckan som slutade i tisdags.
När jag va på kontroll för blödningarna för 3 veckor sedan hittade min gynekolog en cysta på en av äggstockarna, kan blödningen bero på den tro??!
Jag är mest orolig för livmoderhalscancer nu!
har läst att ett symtom på det är blödning vid samlag eller toabesök, men så har jag läst att cellförändringar sällan ger blödningar. Jag har gått på mina cellkontroller när jag fått kallelse och då har det varit normalt, ska ta nästa prov nu i januari, då var det 3 år sedan sist.
men om jag gått på kontrollerna så borde jag väl inte hunnit utveckla cancer tycker man!
Jag är torr i slemhinnorna, men vi använde glidmedel. Han är ganska stor och hård, kan det bero på snoppens storlek? jag är öm idag oxå.
Fy vad jag är orolig nu!!! och lååångt till måndag då jag kan kontakta gyn
Andra som vart med om detta och vad har det berott på?!