• Anonym (Jess)

Vilken ställning brukar han komma i ?

När vi har samlag och det närmar sig för honom att komma brukar han välja att komma i missionären. Han tycker att den är skönast just då. Mig spelar det dock inte någon större roll.
    Hur funkar det hos er ?
    Brukar ni då välja någon favorit ställning som ni använder medan han tömmer eller kör ni bara olika ställningar och slumpen avgör vilken han kommer i ?

• Svar på tråden Vilken ställning brukar han komma i ?
  • Doktorn

Jag kommer när jag kommer... Byter nog aldrig bara för att komma i rätt ställning. Det har hänt att vi bytt till doggystyle mot slutet, men det är bara för att vi båda gillar när det blir lite fasta tag just i den ställningen.

• Anonym (Diva)

Då min kille alltid sprutar på mig så spelar det ingen roll vilken ställning vi kör innan.

• tjej87

Han kommer oftast i missionären eller bakifrån då vi båda ligger ner, helt enektl för att vi kör dom oftast... :P Byter inte ställning bara för att han ska komma.

• poker face

Samma här, vi byter inte heller ställning bara för att han ska komma. Men om jag skulle säga den vanligaste ställningen han/vi kommer i (vissa guldtillfällen kommer vi samtidigt! händer dock inte ofta), så skulle jag nog säga när jag rider honom och han sköter juckandet, skeden eller missionären.

• Anonym

Han vill bara komma i tvåan, jag är trött på han. Inget bra är han i sängen heller och den lille han har mellan benen är inte mycket att hurra för ;)

• Anonym (Voff!)

Jag vill gärna att han tar mig doggystyle när han ska komma. Älskar när han stöter hårt och djupt och håller fast mig i höfterna då! Finns inget bättre!!

• Anonym (mums)

kommer alltid i mig när jag ligger på mage och han tar mig bakifrån

• rimmadlax

Låter krångligt att byta ställning för att man ska komma. Jag sprutar på i den ställning man råkar befinna sig i.

• Anna Paulita

Den som används just då.

• redneck girl

det blir i den ställning man befinner sig i.men ofta är det bakifrån,eftersom vi båda gillar den ställningen.

Svar på tråden Vilken ställning brukar han komma i ?