• medistra

vet NÅGON vart man hittar barngymnastik i Jönköping??

har letat mig halvt fördärvad på nätet efter någon barngymnastik/gympa/lek i Jönköping i vår

tycker att det borde stå på jönköpings kommuns hemsida men icke, eller så är det jag som är blind

någon som har något tips på vart man kan titta?

har en 4,5 åring som ständigt hoppar, gör kullerbyttor, hänger upp och ner och göra alla möjliga konstiga akrobatiska saker, tänker att det skulle va bra med en grupp med likasinnade för honom

tacksam för alla svar och tips

• Svar på tråden vet NÅGON vart man hittar barngymnastik i Jönköping??
  • Licens To Kiss

Har inte eran simhall barnaktiviteter?

Älskar mina fina barn.
  • medistra

jo men bara simskola, det är väl också bra men inte riktigt vad vi letar efter just nu.

tack för ditt svar ändå

• Licens To Kiss

Fan va dåligt!! Borde finnas gympa och dans och grejer ju som simhallen har.

Älskar mina fina barn.
  • 10mars

vi gick på korpen på torpa ett tag, skit dåligt. men kolla deras hemsida, sedan bytte vi till barngympa i barnarp, underbart bra.!!! ett tips, vet inte vart i jkpg ni bor men jag lovar att det kan vara värt det.

• medistra

vi bor på dalvik i jkpg, så jag tänker att dalviksskolans, talavidskolans eller hisingstorpsskolans gympasal skulle va perfekt, men vi är flexibla

barnarp känns lite långt

• Petrah

Hej
    ni kanske redan hittat nått men Friskis har ju barngympa. sen såg jag att medborgaskolan har som startar nu. vi bor i Barnarp här finns inget i den åldern heller. men flyttar nog snart till Dalvik är dt mycket barn där??

Wild, Raw and Beautiful
  • broglo

Jag är uppvuxen i Jönköping, men har inte bott där på många år. När jag läste tråden kom jag ihåg att många i min ålder höll på med rytmisk sportgymnastik och att det var en väldigt aktiv gymnastikförening. Så jag googlade och fick en träff: http://www.jgf.nu/default.asp?meny=8&sida=2 Det visade sig att de har barngymnastik i pesets gympasal.

Svar på tråden vet NÅGON vart man hittar barngymnastik i Jönköping??