Eye Q, någon med erfarenhet?
Hello!
Är det någon av er som ger/gett era barn Eye Q? Vill veta så mycket som möjligt om de positiva effekter och ec neg effekter som ni känner till.
Tacksam för alla svar.
Hello!
Är det någon av er som ger/gett era barn Eye Q? Vill veta så mycket som möjligt om de positiva effekter och ec neg effekter som ni känner till.
Tacksam för alla svar.
Jag gav det till min son innan han fick riktig medicin mot koncentrationen..Men det funkar faktiskt kanske inte fullt ut men mycket det är verkligen värt att testa om det är på grund av koncentrationen..
Hej och tack för era svar. Ska kolla in länken. Mina barn är inte överaktiva men jag har hört från en kompis att de ska hjälpa mot lite dålig sömn.
Mina barn får omega 3, främst för sömnens skulle och har gör det stor skillnad. Men jag ger inte just Eye Q.
Sonen fick Eskimo Kids från början och sov betydligt bättre men han är sen i utvecklingen och då gick jag över till Mor-Epa (för jordgubbssmaken) som ska vara en bättre olja. Dottern var 8 månader när hon också började få Mor-Epa.
Äldsta sonen har alltid sovit otroligt dåligt, så vi började ge eye q baby när han var 8 månader. Det gjorde verkligen en enorm skillnad, från 20-30 uppvak per natt till något enstaka.
När han blev ca 2 år bytte vi till MorEpa vilket han får fortfarande.
Vi har endast gett omega 3 pga sömnen. Han har i övrigt inga koncentrationssvårigheter, sen utveckling eller andra "symptom".
Vad är det för skillnad mellan olika preparat? Har tvillingar på 1 år som vaknar tidigt på morgonen liksom deras storebror på 5 år.
Eye Q baby bör väl fnka på twinsen, MorEpa till en 5 åring? Köper man allt detta på hälsokosten? Pris?
Vad snälla ni är som svarat!
Hello! Tack för alla tips! Nu har jag beställt en hel drös med preparat från UK. Hoppas att de fungerar på mina twins, så att vi får lite sovmorgon! Tack för all hjälp!