• mogli34

hon satt på mitt ansikte

hon satt över mitt ansikte och beordra mig att lukta och det va så upphetsande och det märkte hon så hon sa åt mig att runka har aldrig kommit så fort någon gång ..någon annan me liknande erfarenheter???

• Svar på tråden hon satt på mitt ansikte
  • Anonym

Härligt, visst blir man kåt. Bäst är det när hon är riktigt blöt.

• Anonym (Tyra)

Jag har suttit över min man några gånger och tryckt mig mot han så han nästan har varit "tvingad" att ge mig oralsex. Han verkar gilla det som tusan (tror han gillar när jag är lite dominant även fast han inte vågar erkänna det).

• Eriko3

Härligt, ska ge henne det förslaget.

• Anonym (..)

Att sitta och gnugga fittan i ansiktet på mannen är så skönt! Skäggstubben raspar skönt mot fittan, jag kan själv styra hur hårt jag vill ha trycket mot klittan, mmm... Och det är så skönt att se hans plaskvåta ansikte efteråt och känna mina egna dofter när jag kysser honom. Oooh, synd att gubben är på jobbet nu... {#lang_emotions_dreamer}

• Anonym (mmm)

Jaha då va man kåt igen =) Vill göra så...

• Anonym (killen)

Hmm det låter ju riktigt upphetsande.
    Måste jag prova nästa gång jag har sex :) Ska bara hitta nån först :)

• Doktorn

Facesitting är en av favoriterna!  Kan inte få nog av det!

"Sit on my face and tell me that you love me..."  Monty Python visste vad de sjöng om!

• Dr Börje

Håller med. Jag blir helt galen när min kvinna sätter sig på över mitt ansikte och "gnider av sig" på mig. Aaaaaaarrrghhhh.

Svar på tråden hon satt på mitt ansikte