• Fjorren

Tre Små Björnar - Musik från Ving resor

Min dotter fick en cd skiva av oss när vi var på Mallis, då hon blev helt tokig av att lyssna och dansa till kidsdiskot där de tre små björnarna sjöng. Så vi köpte med oss en sån skiva hem igen. Hon fullkomligt älskade den!!!
    Ve och fasa...nu är skivan trasig!!

Nån som vet hur man kan få tag på en sån här hemma? Vad jag förstår så sälj de bara på hotellen på resorterna... - blir rätt dyrt resa tillbaks till Mallis för att köpa en sån skiva isåntfall...

Så som sagt, min fråga är ifall nån har tips på vart man kan skaffa sig en skiva här hemma? Eller kankse nån som har en sån liggandes hemma och som har barn som inte vill lyssna på den längre?

(¯`°?.¸ ♥ Jasmine 070707. Sabina 090804 ♥ ¸.?°´¯) www.oqvist-fabbri.se - Uppdaterad 20 september
  • Svar på tråden Tre Små Björnar - Musik från Ving resor
  • Tudor 05

vi har den :) min son älskar den också.
    Jag la ner den på datorn ifall den skulle gå sönder. Skivan är hel, men datorn har kraschat.... suck!
    Men jag kanske kan lösa det på nåt sätt.... tror att jag mailade över skivan till syrran, så hon kanske har möjlighet att ge dig den. Maila mig på jennyn.k@hotmail.com så kan jag kolla upp det

• Fjorren
    Tudor 05 skrev 2009-12-30 13:42:45 följande:
    vi har den :) min son älskar den också. Jag la ner den på datorn ifall den skulle gå sönder. Skivan är hel, men datorn har kraschat.... suck! Men jag kanske kan lösa det på nåt sätt.... tror att jag mailade över skivan till syrran, så hon kanske har möjlighet att ge dig den. Maila mig på [email protected] så kan jag kolla upp det
    Oj vad bra!!!!! :) Jag mailar till dig så får vi se hur det går då :)
    Tack tack!!
    (¯`°?.¸ ♥ Jasmine 070707. Sabina 090804 ♥ ¸.?°´¯) www.oqvist-fabbri.se - Uppdaterad 20 september
Svar på tråden Tre Små Björnar - Musik från Ving resor