• Anonym

Killar! Hur är en tjej "bra" i sängen?

Har funderat länge på detta hur man som tjej kan vara bra eller dålig i sängen? Nån vänlig kille som kan förklara? :)
    Jag förstår att en tjej som ligger platt som en pannkaka under hela akten kanske inte är så himla kul men i många ställningar kan man som tjej inte göra så mycket, är man dålig då?

Nån som kan stilla min nyfikenhet en smula här o förklara hur man är bra/dålig?

• Svar på tråden Killar! Hur är en tjej "bra" i sängen?
  • Anonym

Tror att det innebär att tjejen går med på allt, alla hål, alla ställningar - och visar att hon gillar det. Tyvärr! 

• Anonym (tjej)

Jag undrar samma sak...
    Väldigt nyfiken på svar på denna fråga....

• Anonym

För mig är en tjej som är bra i sängen fri från de flesta hämningarna och ser till att hon får det hon vill. En tumregel tycker jag är att ge sin partner detsamma som man själv uppskattar. Givitvis ska man även vara lyhörd för den andres önskemål. Jag ställer gärna upp och testar saker även om det kanske inte står högst upp på min kåt-lista.

• Hej hopp i blåbärsskogen

Det första jag kommer att tänka på är att hon är kreativ, tar saken i egna händer och gillar att ha MYCKET sex. Sen hade jag en tjej en gång som på något sätt rörde höfterna under tiden jag knullade henne i missionären som gjorde att det blev extra skönt.

• Anonym
    Anonym skrev 2009-12-27 14:33:37 följande:
    Tror att det innebär att tjejen går med på allt, alla hål, alla ställningar - och visar att hon gillar det. Tyvärr! 
    Vilket bra svar, eller inte !!! En kille blir väl knappast bra i sängen bara för att han kör i alla hål och alla ställningar. Det krävs lite mer än så......
  • spaceylisie
    Anonym skrev 2009-12-27 14:33:37 följande:
    Usch så tragiska människor du haft sex med om du tror att det är den generella bilden män har av en "bra" tjej i sängen.

En person som är "bra" i sängen - oavsett kön - är för det första någon som kan kommunicera. Kan man inte säga vad man gillar och inte gillar, vad man tänder eller inte tänder på så går det bort.

För det andra är variation trevligt. Gärna en aktiv partner växlande med en passiv - åt bägge håll. Båda måste få tillfälle att ta för sig respektive ge.

För det tredje en person som INTE är inskränkt sexuellt sett.

För det fjärde någon som tar ansvar själv för sin sexualitet och njutning utan att för den sakens skull hänfalla till egoism.

Enligt sambon.
  • köttgryta

det viktiga är hur man är när man inte har sex och inte är klumpig i sängen

sköter hon sin fysik så är det bra med

• Anonym (:D)

Min sambo blev nästan chockad när han märkte att jag var med på noterna och rörde höfterna i takt med honom, rörde vid honom och såg på honom.
    Undrade vad det var för isbitar han vart med om tidigare....

• köttgryta

Anonym (:D) skrev 2009-12-27 23:03:42 följande:

Min sambo blev nästan chockad när han märkte att jag var med på noterna och rörde höfterna i takt med honom, rörde vid honom och såg på honom. Undrade vad det var för isbitar han vart med om tidigare....
    eller så var han duktig på att smöra
    vem säger till någon annan "du var inte speciellt bra i sängen"
Svar på tråden Killar! Hur är en tjej "bra" i sängen?