• Anonym (Mamma)

Privat Sjukhus som utför omskärelse i Göteborgsområdet?

Skulle vilja få tag på ett privat sjukhus som utför omskärelse i Göteborgstrakten!
    Någon som vet nåt? Vill gärna få ett nummer till ett så jag kan ringa och få lite svar på mina frågor om omskärelse på en Bebis...
    Min man är muslim och vill gärna att vi gör det på vår son, men jag har inte bestämt mig ännu utan vill prata med en Läkare först om det innan jag bestämmer mig. Min man är inte på mig om det utan jag får ta det avgörande beslutet .

Hoppas någon kan hjälpa mig med detta!

Vill inte ha några svar om att jag inte ska göra det och att omsärelse är fel!

Om jag bestämmer mig för att göra det så vill jag att det görs på ett sjukhus och inte att nån "doktor" kommer hem och gör det...

Tacksam för något svar så snart som möjligt...

• Svar på tråden Privat Sjukhus som utför omskärelse i Göteborgsområdet?
  • Anonym (Varför)

Varför ringer du inte runt och frågar?

• Anonym (Mamma)

Anonym (Varför) skrev 2009-12-27 21:44:28 följande:

Varför ringer du inte runt och frågar?
    Har ringt 2 ställen men dom utför inte detta ingrepp... Har nu kört fast och hoppas på svar från nån som varit i kontakt med något sådant sjukhus.
    Trodde Carlanderska gjorde - men inte.
  • Anonym (Mamma)

Är det ingen som har låtit göra detta ingreppet på ett privat sjukhus?

• Anonym (Mamma)

Mrs Winter skrev 2009-12-28 17:02:51 följande:

Du får väl söka upp läkare på eniro.se o ringa runt
    men det är ju det jag har gjort! men man får ju inte upp så många... Jag har googlat också!
    Men var har muslimerna och judarna gjort det? Alla har väl inte haft en "doktor" hemma eller?
  • Mrs Winter
    Anonym (Mamma) skrev 2009-12-28 17:27:36 följande:
    Mrs Winter skrev 2009-12-28 17:02:51 följande: men det är ju det jag har gjort! men man får ju inte upp så många... Jag har googlat också!Men var har muslimerna och judarna gjort det? Alla har väl inte haft en "doktor" hemma eller?
    Vad är det du vill att läkarens kall övertyga dig om? Du verkar tveka till detta när man läser trådstarten?

• Anonym (Mamma)

Mrs Winter skrev 2009-12-28 17:36:35 följande:

Vad är det du vill att läkarens kall övertyga dig om? Du verkar tveka till detta när man läser trådstarten?
    Det e inte det... Jag vill bara höra detaljer från läkaren om hur det går till, hur fort det går, bedövning, eftervård osv. Vill bara prata med en läkare om det, lite rådgivning, och boka en ev tid.
  • Mrs Winter
    Anonym (Mamma) skrev 2009-12-28 17:40:20 följande:
    Mrs Winter skrev 2009-12-28 17:36:35 följande: Det e inte det... Jag vill bara höra detaljer från läkaren om hur det går till, hur fort det går, bedövning, eftervård osv. Vill bara prata med en läkare om det, lite rådgivning, och boka en ev tid.
    Detaljerna kan du googla dig fram till.

Svar på tråden Privat Sjukhus som utför omskärelse i Göteborgsområdet?