• Peppa

Webbisar

Har varit inne på lite olika landsting och kikat på deras webbisar. Inte för att vara elak... men nyfödda är inte söta, ytterst få var det.
    Hur lång tid tar det innan huvudet får en någorlunda normal form??

Jag har hört historer om mammor som tycker att deras barn är fula vid första ögonkastet och nu börjar jag förstå vad de menade

Ska bli intressant att se vad som kommer ut

• Svar på tråden Webbisar
  • ebben

Jag tyckte verkligen att min dotter var helt supersöt när hon kom ut!!Men nu när jag tittar på kort på henne ,så var hon egentligen inte så söt...Lite svullen och röd......Men bara nån dag senare var hon betydligt sötare.Då såg hon ut "som ett barn ska"!

• Nela

Jag tycker att nyfödda är jättesöta!

• Crisse

Min sambo tycker att nyfödda bebisar är jättefula. Hoppas han inte kommer att tycka de om våran lill* plutt :-O

/C v.31+6

• Jossan

jag tycker inte dem är jättesöta finns dock undantag men självklart är ens egen söt

kram J

• Lina 2

TRor man kommer att tycka sin egen är superdupersöt fast annars håller jag med om att de flesta nyfödda är riktigt fula.

• MissOsbourne

Alla bebisar är inte söta men det är klart ens egen är det.På bilden är Felicia 1,5 timme gammal och hon var inte skrynklig så man vet ju aldrig!

• Madickeri

Jag tycker nyfödda bäbisar är gööörsöta...

• liin

Har legat på BB nu i 5 dygn för en blödning i fredags, och sett massor av nyfödda bebisar varje dag. Utan tvekan kan jag säga att dom var supersöta allihop. Så gulliga så det finns inte. Dom små små söta trollungarna!!!

• hidden angel

jag tycker dem e jättesöta, alldeles skrynkliga o röda..hiih.... ;)

• vanilla

Hmmm, nej, nyfödda är sällan särskilt söta. Det är inte så många av de "äldre" bebisarna som är jättesöta heller.

Fast det spelar ju ingen roll egentligen, min kommer att vara VÄRLDENS sötaste bebis, alla kategorier, oavsett vad, så det så!

• Upptagen

Heira gjorde sig inte särskilt bra på sin webbisbild (finns att se i min barnkammare) , men var (och är) ursöt för det! Så jag skulle tro att det är fler bebisar som inte blev så väldigt bra på bild...

Sen är jag såklart lite partisk, men jag var faktiskt inställd på att få en bebis som inte var så vacker direkt när den kom ut!

• Frågvis

Någon som vet om Jönköpings Landsting har webbisar??

• dexterswife

Frågvis!
    Värnamo sjukvårdsområde visar bebisar om du går in på Kvinnokliniken Värnamo och klickar på rutan "Välkommen till världen" uppe i högra hörnet. Jönköping vet jag inte...

Svar på tråden Webbisar