• Anonym (40 i morgon)

Fyller 40 år i morgon och är så ledsen:(((

I morgon fyller jag 40 år...och känner mig så himla ledsen. Allting har blivit så fel....min man har planerat att bjuda mig på middag men svärmor ville inte eller kunde inte passa vår ettåring, vad vet jag.. Mina föräldrar hade ställt upp men de bor inte i landet. Så någon middag på restaurang blir det inte. Vår ekonomi har varit rätt ansträngd de senaste månaderna så något stort förväntade mig inte. Jag känner mig ändå besviken ...jag menar det kan inte ha kommit som en överaskning att jag fyller år i morgon. Jag brukar alltid planera födelsedagar, barnens, mannens födelsedagar med omsorg. Lagar god mat, dukar fint, bjuder gäster, köper fin present...Ett år slet jag som ett djur och lagade mat åt hans släkt på min egen födelsedag och fick inte ens blommor. Fick en hundralapp i ett kuvert. Sedan slutade jag med släktmiddagar (på min egen födelsedag menar jag...ha ha ) Jag är besviken och ledsen.

• Svar på tråden Fyller 40 år i morgon och är så ledsen:(((
  • Esmiso

trist Du har ingen vän eller syskon som kan passa barnet?

• killenkott

jag förstår att DU är bessviken,
    skulle jag me vara!
    Men du tror inte att det kan vara ngn överraskning på G .

Säg till din man hur ledsen du är.

Jag hoppas att cdet kommer ngn överraskning iaf
    Grattis i förskott!

• Anonym (40 i morgon)
    Esmiso skrev 2009-12-28 15:57:35 följande:
    trist Du har ingen vän eller syskon som kan passa barnet?
    Jag har inga syskon och kompisen åker iväg över nyår.

Hmmm, tror inte att ngt är på gång. Jag känner honom väl...
  • Esmiso

då tycker jag du ska önska att ha en mysig kväll ute med din man vid annat tillfälle när det passar svär(svår?)mor att passa barnet!

Grattis i förskott!!!

• Anonym (40 i morgon)

Tack tack!! Hade ni önskat att er familj/man planerat ngt när ni fyller 40?

• Anonym (lisa)

Men åhh.... jag kan passa barnet

Jag fyller själv 40 snart..... så jag kan tänka mig hur du känner....

• Esmiso

Anonym (40 i morgon) skrev 2009-12-28 16:12:14 följande:

Tack tack!! Hade ni önskat att er familj/man planerat ngt när ni fyller 40?
    tja..jag är lite kontrollfreak, så jag vill nog helst vara med och bestämma isf Men jo det skulle ju vara kul att göra något speciellt!
  • redneck girl

jag för min del hoppas att det inte ställer till med nått när den dagen kommer.men gärna en god middag.varför ville inte svärisen passa barnet då?

• Anonym (40 i morgon)

redneck girl skrev 2009-12-28 16:20:20 följande:

jag för min del hoppas att det inte ställer till med nått när den dagen kommer.men gärna en god middag.varför ville inte svärisen passa barnet då?
    äsch vad vet jag...hon tycker väl att det är jobbigt. Hade jag vetat hade jag inte köpt så fin julklapp till henne he he Kärring!
Svar på tråden Fyller 40 år i morgon och är så ledsen:(((