• Anonym (surkäring)

Arg och irriterad hela tiden nästan

Jag är som rubriken säger, arg och irriterad hela tiden nästan, det är småsaker som utlöser det hela, det är som att gå runt med PMS hela tiden men det är inte det, jag äter inte p-piller så det kan inte vara det. Detta går ut över många i min omgivning o särskilt min dotter, vilket inte är kul.

Vad kan detta vara och vad kan man göra åt det?!!!

• Svar på tråden Arg och irriterad hela tiden nästan
  • Anonym (också)

Vet inte. Det är hemskt.

• hadhouda

Då är det värt att kolla upp sköldkörteln, om den producerar rätt mängd hormon.
    Jag ska själv göra det då min mamma har problem med den.
    Jag är ofta trött, frusen mm som kan vara symtom på det problemet.

• Anonym

Samma med mig och jag har inte fel på sköldkörteln eller brist på något. Har redan kollat upp allt sådant.

• Anonym (jag med)

Anonym (surkäring) skrev 2009-12-28 18:35:56 följande:

Jag är som rubriken säger, arg och irriterad hela tiden nästan, det är småsaker som utlöser det hela, det är som att gå runt med PMS hela tiden men det är inte det, jag äter inte p-piller så det kan inte vara det. Detta går ut över många i min omgivning o särskilt min dotter, vilket inte är kul. Vad kan detta vara och vad kan man göra åt det?!!!
    De e precis som om de e jag själv som skrivit. Har likadant o de e jättejobbigt o gå o va arg hela tiden...
  • hadhouda

Annars kan det också vara stressrelaterat. Stressen har många olika symtom när den blir kronisk....

• Anonym (surkäring)

Känner mig så labil liksom, jag tål ingen stress och press från andra runt omkring mig. Minsta lilla och jag exploderar. Det är ju inget kul alls, jag är irriterad och sur o grinig o värsta pms käringen utan att ha pms. Måste få nån hjälp mot detta ju, vill ha bättre kontroll på humöret!!! Såhär går inte att vara spec inte när man har barn som far illa av det också.

• Titrania

Det låter som en obehandlad mig... Jag är diagnosticerad med depression/ångest. Jag hade också väldiga "explosioner". Stackars sambo... Du kanske ska snacka med nån? Psykolog, kurator, whatever?

• Anonym

Jag har alltid vart en glad, possitiv och sprallig tjej... men nu går ja runt o är skit arg, bitter och pessimistisk.....

och fyfan va dåligt ja mår..... när fan ska allt bli bra igen? har nog antagligen med sitt liv o göra, hur man är nöjd me livet osv.......... men hur fan ska man ändra på de då?

Känner mig oftast nedstämd och har ångest.... ibland sitter ja o stirrar bara och tänker o då kommer de tårar.....

PLEASE HELP!!!!!!!!!

• Anonym

Jag är precis som dig ts!!! och nu har tom mitt barns far fått nog och lämnat mig ingen orkar med mig

• Anonym (Less på livet)

Finns det någon här som har fått ordning på sitt humör? Och isåfall hur?

Jag har under en längre tid (läs månader.. år.. livsstid känns det som!) haft dessa problem med humöret som många av er skrivit. Jag är arg, sur, bitter, fullkomligt exploder för minsta lilla grej. JAG BLIR GALEN PÅ MIG SJÄLV. Jag vill själv inte må såhär och är fruktansvärt less på situationen.. Därför tänkte jag att jag skulle kolla om någon av er kommit fram till någon lösning, trots att tråden startades för lite mer än 1 år sen?

Svar på tråden Arg och irriterad hela tiden nästan